شناسه خبر : 78453
سه شنبه 06 آبان 1399 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سناتور دموکرات:

برجام ناقص است؛ بایدن خواستار توافق سخت‌گیرانه‌تر است

یک سناتور دموکرات تاکید کرد بایدن در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا به برجام برنخواهد گشت و این بندهای دیگر باید بر این توافق افزوده شود.
به گزارش نشریه هیل، سناتور باب منندز گفت جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات، نیازمند توافق هسته‌ای سخت‌گیرانه‌تر با ایران است او باید نواقص توافق دوران باراک اوباما را اصلاح کند.
منندز افزود: دولت بایدن به پارامترهای توافقی که در سال 2015 امضاء شد،‌ بر نمی‌گردد، او باید با چالش‌های ایران در حال حاضر مقابله کند.
وی تاکید کرد: من مطمئن هستم که بایدن در صورت رئیس‌جمهوری شدن، خواهان رسیدگی به تمام این مسائل مربوط به ایران است و به نظر من می‌رسد تلاش‌های بایدن در راستای «برجام پلاس» صورت می‌گیرد.
یادآور می‌شود بایدن پیش از این تصریح کرده«فشار حداکثری ترامپ علیه ایران شکست خورد. روش‌های زیرکانه‌تر و هوشمندانه‌تری هم برای سخت‌گیری علیه ایران وجود دارد.»
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi