شناسه خبر : 78470
چهارشنبه 07 آبان 1399 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید «ابومهدی المهندس» درباره آرامگاهش

 

وصیت شهید «ابومهدی المهندس» درباره آرامگاهش

سازمان «الحشد الشعبی» عراق اعلام کرد که فرمانده شهید «ابومهدی المهندس» معاون این سازمان وصیت کرده که آرامگاهش متمایز از سایر شهدا نباشد.

سازمان الحشد الشعبی روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که «شبکه های اجتماعی پیشنهاد یکی از نمایندگان پارلمان در خصوص انتقال پیکر مطهر فرمانده شهید ابومهدی المهندس از محل آن در آرمستان وادی السلام به ضریح حضرت امام علی (ع) را بازنشر دادند».

در این بیانیه آمده: لازم است تاکید شود هکه یچ حمله ای به مقبره این فرماند شهید تاکنون وجود نداشته و این مقبره در مرکز آرامستان وادی السلام و در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) واقع شده و روزانه و هفتگی هزاران نفر برای  زیارت آنجا می روند.

سازمان الحشد الشعبی در این بیانیه توضیح داد که شهید ابومهدی وصیت کرده که مدفنش متمایز از سایر شهدا نباشد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان الانبار عراق شلیک کرد.

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi