شناسه خبر : 78480
پنجشنبه 08 آبان 1399 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به دهان سگ دریا نجس نمی‌شود!

این روزها در تمام فضاهای مجازی و سایت‌ها و دهان‌ها، نام تو هست. تو بر سر زبان‌ها افتاده‌ای رسول مهربانی ها!

شهید گمنام - این روزها در تمام فضاهای مجازی و سایت‌ها و دهان‌ها، نام تو جاری‌ست.

تو بر سر زبان‌ها افتاده‌ای رسول مهربانی‌ها!

می‌خواستند به قول قرآن، نور خدا را با فوت‌هایشان خاموش کنند! ... ولی زهی تصور باطل/ زهی خیال محال... که والله خیر الماکرین

خداوند شوخی ندارد با دهان‌های یاوه گو و خداوند برترین مکرکنندگان است با آنهایی که فریبکارند و در اهل بیت، مکر و نیرنگ می‌کنند!

یکی توهین کرد و فکر کرد که تو را کوچک شمرده اما متاسفانه با فهم نداشته و نافهم خود نفهمید که خودش را زیادی بزرگ پنداشته است!... باز هم زهی تصور باطل!....

وصل خورشید به شبپره اعمی نرسد/ که در آن آینه صاحب‌نظران حیرانند

چه پنداشته که با خود حقیرش تصور کرده با توهین متوهمانه خود به رسول اکرم(ص) ما... ذره‌ای نعوذ بالله از قدر و ارزش تو کم می‌شود و خود حقیرش بزرگ!...

شاید هم می‌خواسته با عقده‌های درونی‌اش دیده شود که با چشمان نابینای خود دید که تصورات باطلش به جایی نرسید و اتفاقا" به دست خداوند، تو ای پیامبر عاشق ما بیشتر دیده شدی!

و اگر خدا بخواهد عزت می‌دهد و هر کس را بخواهد ذلیل می‌کند و به قدرت لایزال خود، دهان کثیفشان را پر خاک کرد.

زیاده گویی نیاز نیست!

رسول ما که با نجاست دهن یک ابله، پایین نمی‌آید و به کوری چشم آنان که حتی نام پیغمبر ما، نفس حرامشان را تنگ کرده است، عشق و ارادت ما به اویی که دین و زندگی و نجات بشریمان را مدیون اوییم، کم نمی‌شود!...

یا رسول الله

ای پاکی که به خاطر ما و ارسال دین و خوشبختی و سعادت ما هزاران رنج کشیدید

ای پدر فاطمه و پسر عموی امیرالمومنین

ای پدر تمامی اهل بیت

و ای نور شهر مدینه و دل‌های مسلمین و مومنین و بابصیرتان

تو دریایی!

و به دهن سگ!!!... دریا نجس نمی‌شود!

اینستاگرام
این I وmohamadبا خط نجس اونا بین ادبیات صد در صد پاک شما چه میکنه؟
حکایت نجسی و بدی بلاد کفر واسه ماها و خوبی این بلاد برای تحصیل و زندگی خودشون و بچه ها شونه


پیامبر عظیم الشان دنیای اسلام (ص) همچون خورشیدی هستند که هر تنگ نظر و بی دینی بخواهد آن را کوچک بشمارد ، این خورشید نه کم فروغ ترمی شود نه سردتر.
پیامبر اسلام (ص) پس از 1400 سال ، هر روز بر زبان مسلمانان به او و آل او درود فرستاده و از تمام گوشه دنیا ، نامش بر زبانها جاریست.
پرچم یا محمد (ص) رسول الله تا ابد بر قلب و روح مومنان خدا جو می درخشد و اگر بنا بود با حرف دو یا چهار تن از کفار ، این پرچم به زیر بیاید ، تا کنون اثری از آن نبود.
امروز هر مسلمانی در جهان روزی 17 بار، با نام محمد(ص) به پیشگاه خداوند زانو میزند و با هر صلوات بر خاندان پیامبر (ص) روح و روان خود را پاک و منزه می کند.
هر چه از زمان نبوت حضرت محمد (ص) و ادای رسالتش گذشته ، روز به روز ، سال به سال ، دهه به دهه و قرن به قرن به نیاز فطرت انسان امروزی به ذات هستی بخش خود ، (خداوند متعال) بیشتر و بیشتر می شود.
چه شگفت هست مطالبی که پیامبر اسلام (ص) 14 قرن پیش ایراد فرمودند ، به تازگی به چشم دانشمندان علم امروز ، در زیر (میکرسکوپ نانو سنج) به یقین رسیده و ثابت می کند آخرین رسول خدا (ص) تا ابد هستی ، حرف برای گفتن دارد و هیچگاه زنگار نخواهد بست.
امروز نام حضرت محمد (ص) بعنوان پیامبر مسلمانان باعث عزت نفس و افتخار مسلمانان جهان گیتی ، می باشد.
خداوندا ، کور شود چشمی که تحمل دیدن این عظمت را ندارد و لال شود زبانی که به نام پیامبر (ص) توهین می کند . آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi