شناسه خبر : 78486
پنجشنبه 08 آبان 1399 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خورشید، نه کم فروغ ترمی شود نه سردتر!

مرتضی قنبری وفا - پیامبر عظیم الشان دنیای اسلام (ص) همچون خورشیدی هستند که هر تنگ نظر و بی دینی بخواهد آن را کوچک بشمارد، این خورشید نه کم فروغ ترمی شود نه سردتر.
پیامبر اسلام (ص) پس از 1400 سال، هر روز بر زبان مسلمانان به او و آل او درود فرستاده و از تمام گوشه دنیا، نامش بر زبان ها جاری ست.
پرچم یا محمد (ص) رسول الله تا ابد بر قلب و روح مومنان خدا جو می درخشد و اگر بنا بود با حرف دو یا چهار تن از کفار، این پرچم به زیر بیاید، تا کنون اثری از آن نبود.
امروز هر مسلمانی در جهان روزی 17 بار، با نام محمد(ص) به پیشگاه خداوند زانو می زند و با هر صلوات بر خاندان پیامبر (ص) روح و روان خود را پاک و منزه می کند.

هر چه از زمان نبوت حضرت محمد (ص) و ادای رسالتش گذشته، روز به روز، سال به سال، دهه به دهه و قرن به قرن به نیاز فطرت انسان امروزی به ذات هستی بخش خود، (خداوند متعال) بیشتر و بیشتر می شود.

چه شگفت هست مطالبی که پیامبر اسلام (ص) 14 قرن پیش ایراد فرمودند، به تازگی به چشم دانشمندان علم امروز، در زیر (میکروسکوپ نانوسنج) به یقین رسیده و ثابت می کند آخرین رسول خدا (ص) تا ابد هستی، حرف برای گفتن دارد و هیچگاه زنگار نخواهد بست.
امروز نام حضرت محمد (ص) بعنوان پیامبر مسلمانان باعث عزت نفس و افتخار مسلمانان جهان گیتی می باشد.
خداوندا، کور شود چشمی که تحمل دیدن این عظمت را ندارد و لال شود زبانی که به نام پیامبر (ص) توهین می کند.

آمین

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi