شناسه خبر : 78534
یکشنبه 11 آبان 1399 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقرار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر در روستای شمسون بشاگرد

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز، پنجمین مرحله از اردوی خود را از نیمه دوم آبان‌ماه در بخش گوهران بشاگرد، واقع در عمق یکصدو چهل کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد آغاز می کند...

فاش نیوز -  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز، پنجمین مرحله از اردوی خود را از نیمه دوم آبان‌ماه در بخش گوهران بشاگرد، واقع در عمق یکصدو چهل کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد آغاز می کند.

در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و دور افتاده کشور در این شرایط دشوار اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، پنجمین مرحله اردوی خود را نیمه دوم آبان‌ماه در روستای شمسون، بخش گوهران بشاگرد، واقع در عمق 140 کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد و هم‌مرز با استان سیستان و بلوچستان با حدود 100 کیلومتر راه مال‌رو با موضوع عمرانی، فرهنگی، آموزشی، و کارآفرینی، با کمک خیرین نوع‌دوست و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می کند.

لازم به توضیح است که حضور گروهای های جهادی در روستاهای محروم بشاگرد در این وضعیت دشوار، موجب دمیدن روح امید و پیگیری و برطرف شدن بخشی از مشکلات آنان خواهد شد.

جاده، بهداشت، ارتقاء زیرساخت های آموزشی، مسکن، اشتغال، تقویت و نوسازی شبکه آب و برق و ارتباطات پایدار از مهمترین نیازهای روستاهای هر سه بخش بشاگرد است که انتظار می رود مسئولان ارشد استانی و کشوری بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور میدانی، به مطالبات این مردم نجیب و وفادار به انقلاب گوش داده و برای رفع این نیازهای برزمین مانده تلاش مضاعف نمایند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi