شناسه خبر : 78539
یکشنبه 11 آبان 1399 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های بنیاد شهید

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی با سایر دستگاه‌ها از انجام پیگیری‌های لازم جهت اجرایی شدن بخش‌های مربوط به فعالیت‌های این صندوق در این تفاهم‌نامه‌ها خبر داد.

 

«محمدحسن آزما» با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی با موضوع اشتغال و کارآفرینی برای ایثارگران، اظهار داشت: اقدام ارزشمند رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه عقد این تفاهم‌نامه‌ها، زمینه‌ساز حل بخش مهمی از مشکلات جامعه معزز ایثارگران و تسریع و تسهیل فرآیند‌های سازمانی در این زمینه خواهد شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها احصاء بخش‌های مربوط به وظایف صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در مفاد تفاهم‌نامه‌ها توسط مدیران این صندوق است. همچنین پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم باید برای این امر در نظر گرفته شود و تلاش مضاعف در جهت عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌ها صورت گیرد که تمامی این موارد به واحد‌های تابعه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ابلاغ شده است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در پایان تصریح کرد: امیدواریم مجموع تلاش‌های انجام پذیرفته و حمایت‌های بی‌دریغ مهندس اوحدی و مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های وابسته منجر به جذب حداکثری تسهیلات قابل پرداخت به جامعه گرامی ایثارگران و انجام مطلوب و دقیق وظایف سازمانی شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi