شناسه خبر : 78555
دوشنبه 12 آبان 1399 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افشای ماهیت سیاست‌ورزی فرانسه توسط شهید «همت»

سردار شهید «محمدابراهیم همت» در حالی گفته است «دولت فرانسه، عین روسپی‌های سیاسی است» که حمایت رئیس جمهور این کشور از توهین به پیامبر اسلام (ص) نیز ثابت کرد که هنوز فرانسه روسپی‌های سیاسی است.

 

شهید همت: دولت فرانسه همانند روسپی‌های سیاسی استپیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا همزمان با سیطره دو تفکر سرمایه‌داری و کمونیسم بر جهان، تفکر سومی نیز پرچم خود را برافراشته کرده و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد؛ تفکری که حامی مستضعفان، و بر ضد مستکبران، استعمارگران و ظالمان جهان بوده و هست.

استقرار نظام نوپای جمهوری اسلامی در کشور ایران، موجب کوتاه شدن دست استعمارگران از این منطقه استراتژیک جهان شد و از سویی دیگر نیز به‌دلیل این‌که انقلاب اسلامی ایران، با تفکر حمایت از مستضعفین و ایستادگی در برابر ظالمان جهان تشکیل شد؛ بنابراین ابرقدرت‌های جهان احساس خطر کرده و به مقابله با آن پرداختند.

امروز اگرچه تفکر «کمونیسم» به‌عنوان یکی از تفکرات حاکم بر جهان، با فروپاشی «شوروی» دیگر حاکمیت خود را در جهان دو قطبی‌شده از دست داده است اما با این‌حال ما با «دو قطبی میان مستضعفین جهان به رهبری جنبش مسلمین» با «مستکبران به رهبری آمریکا و ناتو و صهیونیزم» (۱) روبه‌رو هستیم.

جنگ تحمیلی یکی از صحنه‌های مقابله ابرقدرت‌ها و کشور‌های وابسته به آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران بود؛ در این راستا بیش از ۳۶ کشور جهان به پشتیبانی مالی و تسلیحاتی «صدام» پرداخته و ارتش بعث عراق را با هدف از میان برداشتن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، تجهیز کردند. این درحالی است که ما از نظامیان ۱۵ کشور جهان نیز اسیر در اختیار داشته‌ایم.

کشور «فرانسه» یکی از کشورهای زیر مجموعه بلوک غرب بود که تجهیزات فوق مدرن خود را در اختیار ارتش بعث عراق قرار دارد تا از آن‌ها در جهت نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران، بهره ببرد. این درحالی است که براساس قانون این کشور، آن‌ها نمی‌توانستند تجهیزات نظامی فوق مدرن خود را به کشور دیگری بفروشند؛ بنابراین فرانسوی‌ها برای همکاری با «صدام»، قانون کشور خود را نیز دور زده و سر خود را کلاه گذاشتند؛ یعنی جنگنده‌های فوق پیشرفته «سوپراتاندارد» خود را به ارتش بعث عراق اجاره دادند؛ این درحالی است که ارتش «صدام» به این جنگنده‌ها مجهز نبوده و طبیعتاً خلبان‌های عراقی برای هدایت آن‌ها آموزش ندیده بودند؛ لذا این موضوع نشان می‌دهد که فرانسه خلبان‌های خود را نیز در اختیار «صدام» گذاشته بود.

سردار شهید «محمدابراهیم همت» فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس، در تاریخ ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۲، نقش «فرانسه» در حمایت از ارتش بعث عراق را این‌گونه روایت کرده است (۲):

«از همان ماه‌های اول شروع جنگ به بعد، ما از حضور جنگنده‌های پیشرفته میراژ «اف-۱» فرانسوی در ارتش «صدام» خبر داشتیم، آن‌هم در شرایطی که هیچ خلبان عراقی، تجربه پرواز با این جت‌های مدرن را نداشت. فرانسوی‌ها، دارند به «صدام» موشک‌های «اگزوسه» را می‌دهند تا با شلیک آن‌ها، بعثی‌ها از بندر فاو، کشتی‌های ما را در ترمینال نفتی جزیره «خارک»، هدف قرار دهند و منهدم کنند.

روزی پنج فروند هواپیمای فوق پیشرفته «سوپر اتاندارد»، [که روی آنها] موشک‌های «اگزوسه» سوار کرده‌اند. جالب است این را هم بدانید که فرانسوی‌ها، مطابق قوانین خودشان، مجاز نیستند تسلیحات فوق مدرن‌شان را غیر از ارتش‌شان، به کشور دیگری بفروشند؛ مع‌الوصف آمده‌اند و قوانین خودشان را هم، به‌قول معروف دور زده‌اند! مدعی شده‌اند که ما این «سوپر اتاندارد»ها را به عراق نفروخته‌ایم؛ بلکه فقط آن‌ها را اجاره داده‌ایم! بماند که چنین جنگنده‌هایی، چون جزو تسلیحات سازمانی نیروی هوایی عراق نبوده‌اند، قطعا خلبان عراقی هم ندارند. پس چه کسی آن‌ها را به پرواز در می‌آورد؟ خلبان‌های فرانسوی.

لذا دولت فرانسه، عین روسپی‌های سیاسی، این قدر کِرم می‌ریزد و آن‌قدر بر سر واگذاری «سوپراتاندارد» و موشک «اگزوسه» به عراق، تبلیغات به راه می‌اندازد که در ایران، اجرای دو عملیات «والفجر ۲» و «والفجر ۳» حدود ۱۵ روز به تعویق می‌افتد.

نکته بعدی آن‌جاست که دو، یا سه شب پیش، تلویزیون دولتی فرانسه در بخش خبری خودش صراحتاً اعلام می‌کند که تحویل این هواپیما‌ها به عراق، صرفاً با هدف کمک به رژیم صدام، جلوگیری از سقوط آن و ممانعت از رشد انقلاب اسلامی در منطقه، انجام گرفته است! بعد هم همین تلویزیون دولتی، در کمال رذالت و وقاحت اعلام می‌کند که هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ مستشار نظامی فرانسوی، در ارتش عراق خدمت می‌کنند!

سخنان سردار شهید «محمدابراهیم همت» درحالی است که امروز نیز رئیس جمهور «فرانسه» در این فضای دو قطبی به‌وجود آمده میان مستضعفین جهان، با مستکبران به رهبری آمریکا و ناتو و صهیونیزم، توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را «آزادی بیان» عنوان می‌کند؛ اما اگر در این فضای به ظاهر آزاد، کسی از «هولوکاست» سخنی به میان آورد و علیه صهیونیزم سخن بگوید، با وی برخورد خواهد شد؛ بنابراین امروز نیز دولت فرانسه، همچون گذشته، یک «روسپی سیاسی» در جبهه مستکبران به رهبری آمریکا و ناتو و صهیونیزم است.»

منابع:

(۱) خطبه‌های نماز جمعه تهران ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
(۲) کتاب «به روایت همت»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi