شناسه خبر : 78572
دوشنبه 19 آبان 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر سپاه نبود...

فاش نیوز - در آق قلا داشتیم با پدر دوشهید اهل سنت حرف می زدیم. مادر بزرگوار شهیدان در روزهای سیل به رحمت ایزدی پیوسته بود.
پدر شهید گفت نیروهای امدادی با پلاستیکی آمدند که پیکر مادر را به سردخانه منتقل کنند. برای حفظ حرمت مادر شهیدان نپذیرفتم و گفتم اگر شده باشد با بالگرد همسرم را منتقل می کنم اما اجازه نمیدهم این طور منتقل شود.
چهل سال بود که می گفتم این که امام امت فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود چه معنایی داشته است و اصلا مگر جایگاه سپاه این قدر است.
بچه های سپاه آمده بودند. با عزت و احترام قایقی آوردند و مادر شهیدان را در همان شرایط سیل بردیم و با انجام همه تشریفات و مسایل شرعی تدفین بر پیکر مطهرش اقامه نماز کردیم و با عزت و احترام در کنار شهیدان به خاک سپردیم.
وقتی قایق سپاه آمد و در میان آن همه نیروی امدادی این طور با عزت مادر شهید را منتقل کرد، آن لحظه بعد از چهل سال به یکباره در وسط قایق سپاه به یاد این حرف امام افتادم.

وقتی در کنار پیکر مادر شهدای اهل سنت آق‌قلا و در قایق سپاه، وسط آن سیل به دادمان رسیدند....آن روز فهمیدم...چرا امام فرمودند ....اگر سپاه نبود کشور نبود.....

|عباس کرمی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi