شناسه خبر : 78604
چهارشنبه 14 آبان 1399 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ششمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در منطقه‌ی محروم زنجان

درشب میلاد پیامبر اکرم(ص) گروه جهادی شهدا کتابخانه خود به نام "کتابخانه شهدای خویین" با ۱۰ هزارجلد کتاب در منطقه مسکن مهر کوی ثمین را در فضایی به مساحت ۱۰۰متر افتتاح کرد.

فاش نیوز - در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) گروه جهادی شهدا ششمین کتابخانه خود به نام  «کتابخانه شهدای خویین» با 10 هزار جلد کتاب، در منطقه مسکن مهر کوی ثمین را در فضایی به مساحت 100 متر افتناح کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، محسن اسماعیلی مدیر گروه جهادی شهدا در توضیحاتی به خبرنگار ما گفت: «کتابخانه شهدای خویین» ششمین کتابخانه‌ای است که توسط گروه جهادی شهدا با شعار «هر منطقه محروم، یک کتابخانه» افتتاح می‌شود و این بار با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و تنی چند از مسئولان استانی افتتاح شد که بالغ بر 10 هزار جلد کتاب با موضوعات کتب درسی، آموزش عمومی، تاریخی، اجتماعی و رمان علاوه بر ناشرانی همچون انتشارات شمع و مه، کتاب یک، باغ موزه دفاع مقدس و مجمع ناشران انقلاب اسلامی از اهدای کتاب‌های مردمی نیز در قالب نذر کتاب بهره جسته و در اختیار مردم منطقه محروم از کتابخانه در توابع استان زنجان قرار گرفته است.

مدیر گروه جهادی شهدا همچنین در ادامه‌ی این گفت‌وگو اظهار داشت:  اهدای 5 هزار ماسک به ساکنان منطقه‌ی ایجرود و تهیه‌ی یک دستگاه آبسردکن برای مدرسه شبانه روزی با بیش از 150 دانش آموز در روستای حلب از دیگر اقدامات این گروه می‌باشد.

محسن اسماعیلی در پایان افزود: در سالروز میلاد پرخیر و برکت پیامبر اکرم(ص) و همچنین امام صادق(ع) برنامه تقدیر از مدافعان سلامت روستای ایجرود نیز توسط گروه جهادی شهدا انجام و از تمامی کادر درمان بیمارستان ایثار ایجرود با اهدای هدایی تقدیر به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi