شناسه خبر : 78617
چهارشنبه 14 آبان 1399 , 18:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد یک جانباز ۳۰%

اسمعیل صابری - مدیر کل بنیاد شهید جناب آقای اوحدی

  من جانباز 30 درص حالت اشتغال از کار افتاده کلی ماده ی 38 قانون جامع ایثارگری هستم. از سال 64 هم جانباز شدم. مبلغ ناچیزی به حساب من ریختن و برای بقیه هم همی نطور اما حقمان خیلی بیشتر از ایناست طبق قانون باید مطالبات را ار زمان مجروحیت محاسبه کنند اما حالا همان از سال 72 اگر محاسبه شود خیلی مبلغ سنگینی می شود. ما جانبازان از حق و حقوقمان مطلع هستیم. مطالبات همسان سازی با کادر نیروهای مسلح بر اساس درجه ای که به ما میدن با دو درجا بالاتر و مطالبات خدمات کشوری و لشکری و...و نیز پاداش پایان خدمت و کسورات بازنشستگی.

این جانبازان سرمایه‌ی کشور هستند من خودم مشکل زیاد دارم 3 فرزند پسر دارم از زمان تولدم تا حا حالا مستاجر مردم هستم. چون از سن 2 سالگی پدرمو در اثر بیماری از دست دادم و مادر خدا بیامرز ما را بزرگ کرد و مادرم با 5 سر عائله ما در خانه های مردم بزرگ کرد و من هم بعد از ازدواجم هنوز مستاجرم و پسر بزرگم 26 سال دارد.

من 56 سال دارم ما به کی باید درد و دلمو بگیم که واقعا دلسوز باشد شما پیگیر حقمان باشید. این قشر راضی نگه دارید. والله اگر نادیده بگیرید برای انقلاب خطر دارد. درد دلمان را به رهبر و رئیس جمهور برسانید. از شما بسیار ممنونیم. والسلام.

این حقیر جانباز 30 درصد ار استان گلستان

اینستاگرام
سلام برادر گرامی
مطالبات ماده 38 از زمان اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران . قابل اجراست یعنی سال 92 . که اجرا هم شده
پاداش را هم بعد از بازنشستگی می دهند . یعنی اینکه سی سال از تاریخ اولین حکم حالت اشتغال شما باید گذشته باشد.
در حال حاضر با همت مهندس اوحدی . حقوق حالت اشتغال ماده 38 اجرا شده و اکثریت به حقشان رسیده اند ( بجز جانبازان مظلوم زیر 25درصد که به ناحق، حکمی براشون صادر نشده )
انچه که مغفول مانده است حقوق جانبازان بالای 25درصدی است که به دنبال حالت اشتغال نرفتند و با کارگری در حال حاضر حقوق بازنشستگی بسیار ناچیزی دریافت می کنند( نصف حقوق حالت اشتغال ماده 38)
نه مشمول پاداش هستند و نه مطالبات!
و نه حتی مدافعی که از حقشان دفاع کند
کل قوانین حالت اشتغال باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد
قوی را قوی تر کردن و ضعیف را ضعیف نگه داشتن باید متوقف شود
در حال حاضر یک جانباز 25درصد حالت اشتغال ماده 38 حدود 6میلیون دریافت می کند
یک جانباز 25درصد فاقد شغل غیر حالت اشتغال حدود 1800یعنی یک سوم !
آیا واقعا این عدالت است ؟!
سلام بنده نیز جانباز 30درصد جنگ تحمیلی کربلای5 ودارای 30 ماه حضور داوطلبانه بسیجی فاقد شغل وغیر حالت اشتغال هستم بنیاد لطف کرده بعد از استعلام ازثبت اسناد دارایی سازمانهای بازنشستگی. لشگری و کشوری. بیمه تامین اجتماعی و.تعهد محضری و...سه ماهه حدود 1800 بعنوان معسر(گدا) برایم ماهانه واریز میکند با دوفرزند دانشجو عدالت رو خوب بما تفهیم کردند احسن به عدالتی که ادعای پیروی از امیرالمومنین دارید
نه !!!!!به ما هم با ۳۸سال از کار افتادگی خواب ۶میلیون را بعد از مرگ با تورم ۱۰۰میبینیم !!!!!برادر بزرگوار !!!ولی تعبیر نمیشود
با سلام انشاا.... ماده 38 قانون در مورد جانبازان زیر 25 درصد هم اعمال شود . بخاطر چند درصد کمتر در مورد آنان ظلم نشود ممنون
بیچاره جانبازان زیر 25 درصد وفرزندانشان عموما فراموش شده اند حتی آنهاییکه چندین سال در منطقه عملیاتی بوده اند ومجروح شده اند .بخاطر چند درصد کمتر از کار افتادگی دایم ظلم نیست ؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi