شناسه خبر : 78626
پنجشنبه 15 آبان 1399 , 16:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی ایلامی به شهادت رسید

«حاج موسی احمدخانی» از نخاعی استان ایلام روز گذشته، چهارشنبه به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «حاج موسی احمدخانی» از نخاعی استان ایلام روز گذشته، چهارشنبه به یاران شهیدش پیوست.

«موسی احمدخانی» جانباز ۷۰ درصد به کاروان شهدا پیوست

«حاج موسی احمدخانی» از جانبازان ۷۰ درصد به یاران شهید خود پیوست و جمعی از پدران و مادران شهدای گرانقدر نیز به دیدار فرزندان شهید خود شتافتند.

جانباز شهید «احمدخانی» سال ۲۹ در شهر ایلام  دیده به جهان گشود و سال ۶۶ در سن ۳۷ سالگی در مهران از ناحیه کمر قطع نخاع و به مقام پرافتخار جانبازی نائل شد.

این شهید والامقام پس از تحمل بیش از ۳۳ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهدا پیوست.

پدر شهیدان «عباسی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج محمد عباسی» پدر شهیدان «ناصر و عبدالرزاق عباسی» پس از تحمل سالها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر مهربان با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در جوار گلزار شهدای دولت آباد به خاک سپرده شد.
شهید «ناصرعباسی» سال ۴۷ در شهر دولت آباد متولد شد و سال ۶۵ در عملیات  کربلای ۵ منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید «عبدالرزاق عباسی» سال ۴۵ در شهر دولت آباد متولد شد و سال ۶۵ در درگیری با دشمنان بعثی در تنگه چزابه به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 

مادر شهیدان «محمدزاده» آسمانی شد

حاجیه خانم «ابراهیم‌زاده» مادر معظم شهیدان «محمد و عادل محمدزاده» از شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این مادر صبور و فداکار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در گلزار شهدای «آق مزار» شهرستان پارس‌آباد در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید «محمد محمدزاده» متولد سال ۴۴ در سال ۶۰ در منطقه عملیاتی کردستان به درجه رفیع شهادت نایل شد و شهید «عادل محمدزاده» متولد سال ۴۵ در سال ۶۲ در منطقه عملیاتی عین‌خوش به مقام شهادت رسید.  

پدر شهیدان «غلامعلی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم «حاج عبدالله غلامعلی» پدر شهیدان «حسین و مصطفی غلامعلی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش بر اثر ایست قلبی در سن ۷۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر این پدر معظم شهید از مقابل مسجد لرزاده در محله خراسان تهران تشییع شد.
شهید «حسین غلامعلی» متولد سال ۳۹ بود و بعنوان سپاهی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سال ۶۷ به فیض شهادت نائل آمد.
شهید «مصطفی غلامعلی» سال ۴۶ متولد شد و در سال ۶۲ در حین اسارت بدست دژخیمان بعثی به شهادت رسید. 

 

پدر شهیدان «مهجور» آسمانی شد

مرحوم «حسن مهجور» پدر شهیدان «علی‌اصغر و مهدی مهجور» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن در ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع و تدفین این اسوه صبر و ایثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت محدود در آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس برگزار و در قطعه صالحین در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهیدان «علی‌اصغر و مهدی مهجور» سال ۳۷ و سال ۴۰ در کاشمر متولد شدند و سال‌های ۶۱ و ۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پدر شهیدان «طالبی‌پور» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج غلامحسین طالبی‌پور» پدر گرامی شهیدان «غلامرضا و مهدی طالبی‌پور» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقعه بی‌بی سکینه (س) تشییع و تدفین و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

پدر شهیدان «زندی‌پور» به فرزندان شهیدش پیوست

«ابوالقاسم زندی‌پور» پدر گرانقدر شهیدان «احمد و محمود زندی‌پور» از استان قزوین به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید «احمد زندی‌پور» سال ۴۰ در شهر قزوین به دنیا آمد و سال ۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
شهید «محمود زندی‌پور» سال ۴۷ به دنیا آمد و سال ۶۷ در شیخ‌محمد عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید سال ۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

مادر شهیدان «دشتی انگورد» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «آمنه خالصی» مادر شهیدان معظم  «سیف‌الله و حبیب‌الله دشتی انگورد» از شهرستان تکاب  پس از سال‌ها فراق فرزندان دعوت حق را لبیک گفت و به دو فرزند عزیزش پیوست.
پیکر پاک این مادر شهیدان معظم با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای تکاب به خاک سپرده شد.
شهید «سیف‌الله دشتی انگورد» سال ۴۰ در روستای نبی‌کندی از توابع شهرستان تکاب به دنیا آمد و سال ۶۳ در روستای داشبرات هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
شهید «حبیب‌الله دشتی انگورد» سال ۴۷ در روستای نبی‌کندی از توابع شهرستان تکاب به دنیا آمد و سال ۶۸ در روستای داشبرات هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi