شناسه خبر : 78658
شنبه 17 آبان 1399 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ ورزشی ایثارگران» برگزار شد

نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران» با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های ورزشی جانبازان و ایثارگران برگزار شد.
 
نشست هماهنگی «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران» برگزار شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با تأکید بر ضرورت هدفمندی جشنواره‌های ورزشی گفت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در موضوعات فرهنگی تعامل، هم‌افزایی، مشارکت و اثرگذاری است که با حضور تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این زمینه نتیجه قابل قبولی حاصل می‌شود و به طور قطع اهمیت برگزاری برنامه‌های ورزشی و اردویی برای ایثارگران غیرقابل انکار است.
سردار سلیمانی افزود: تدوین و تعریف پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای جشنواره‌ها از جمله جشنواره‌های ورزشی و اردویی ضروری است ضمن اینکه باید مشارکت دستگاه‌های مختلف را به کار گرفت و برای اجرای آنها از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر بهره گرفت.
عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در بخشی از این نشست با بیان این که جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی در مسیر منطقی قرار دارد، گفت: با توجه به این که تشکل‌ها و نخبه‌های شاهد و ایثارگر از ظرفیت‌های خوبی برخوردارند و در بسیاری از حوزه‌ها صاحب‌نظر هستند، پیشنهاد می‌شود اجرای این جشنواره به تشکل‌های شاهد و ایثارگر سپرده شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در روند برگزاری جشنواره نقش نظارت را به عهده گیرد.
در ادامه این نشست که حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت نمایندگانی از انجمن‌ها و تشکل‌های ورزشی ایثارگران به بیان پیشنهاد و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است «جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران یادواره سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت» از هفته بسیج تا دهه مبارک فجر به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi