شناسه خبر : 78695
دوشنبه 19 آبان 1399 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول 1400-99 را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از 26 آبان ماه الی اول آذرماه اعلام کرد.

 
​اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود وزارت بهداشت

 در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال رشته‌های تحصیلی گروه علوم پزشکی نیمسال اول 1400-99 دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از 26 آبان ماه الی 1 آذرماه سال جاری خواهد بود.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: ثبت درخواست متقاضیان پذیرفته‌شده در نیمسال اول سال تحصیلی جاری پس از ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی و دریافت شماره دانشجویی و از طریق مراجعه به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام‌شده اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi