شناسه خبر : 78700
دوشنبه 19 آبان 1399 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افشای کمک‌ نظامی فرانسه به عراق توسط شهید همت

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

افشای کمک‌ تجهیزات نظامی و مستشاری فرانسه به عراق توسط شهید همت+ فیلم

تلویزیون دولتی فرانسه می‌گوید: تحویل این هواپیماها به‌خاطر کمک به رژیم صدام و جلوگیری از سقوط آن و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، طی روزهای گذشته در فرانسه به‌بهانه آزادی بیان در نشریه‌ای فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام(ص) اهانت شد و حتی از سوی برخی سیاستمداران این کشور موردحمایت قرار گرفت درحالی‌که به‌فرموده رهبر انقلاب، سیاست‌های عمیقاً ضداسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هرچند یک‌بار بُروز می‌یابد.

این حرکت دولت فرانسه ضد اسلام و انقلاب اسلامی سابقه‌ای دیرینه دارد و حتی در دوران دفاع مقدس هم نمود پیدا کرده است چراکه فرانسوی‌ها در جنگ عراق علیه ایران به جانبداری از صدام و حزب بعث پرداختند و علاوه بر ارسال تجهیزات پیشرفته نظامی خود به این کشور، مستشار نظامی هم برای آموزش و کمک به نیروهای بعثی فرستاده‌اند.

در ادامه صوت سخنرانی شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) در اردوگاه قلاجه در حین آماده‌سازی برای عملیات والفجر4 و همزمان با عید سعید قربان در تاریخ 1362/6/27 برای اولین بار منتشر شده است، این شهید والامقام در بخش‌هایی از صحبت‌های خود از خوش‌خدمتی دولت فرانسه به عراق در جنگ با ایران پرده برداشته است. متن این سخنرانی بدین شرح است:

 

فرانسه نابکار که یک روز انگلیس حلقه‌به‌گوش آمریکا بوده حالا فرانسه شده، نمی‌گفت من دست دارم در عراق ولی از میراژهایش خبر داشتید که به هیچ خلبانی در تاریخ که صد ساعت تجربه پرواز داشته باشد میراژ نداده بود به صدام داد. موشک اگزوست به کمتر کشوری داده بود، داد که کشتی‌های ما را از بندر فاو در خارک بزنند.

هی هم شعار سیاسی می‌ده و جنایت آنجایی است که تلویزیون دولتی فرانسه این خبر را می‌دهد، می‌گوید: تحویل این هواپیماها به‌خاطر کمک به رژیم صدام و جلوگیری از سقوط آن و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی در منطقه است، نگاه کنید نکته را! بعد هم با کمال ذلت و پستی عنوان می‌کند هم‌اکنون بیش از ششصد نفر مستشار فرانسوی در عراق و در ارتش عراق کمک می‌کنند در جنگ با ایران.

ما یک مدت باورمان نشد گفتیم فرانسه دیگه کِی مستشار فرستاده؟! خود رادیوهایشان هم اعلام می‌کنند و خود رادیوی دولتی فرانسه بر اثر فشار مردم فرانسه این را عنوان کردند: ششصد مستشار فرانسوی در ارتش عراق! کی دارد رژیم صدام را می‌چرخاند؟ کی خط نظامی به ارتش عراق می‌دهد؟ فقط و فقط استعمار و لا غیر!

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi