شناسه خبر : 78707
دوشنبه 19 آبان 1399 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زینب سلیمانی:مسیر «انتقام سخت» تازه گشوده شده است

فرزند شهید قاسم سلیمانی در صفحه مجازی خود نوشت: آن‌که تقاص خون حاج قاسم را خواهد داد آمریکا در کلیت و تمامیت آن است و الا این‌ها که می‌آیند و می‌روند به تعبیرآن سید حکیم «سرشان به قدر بند کفش حاج قاسم نمی‌ارزد».

 

زینب سلیمانی: کلیت آمریکا تقاص خون حاج‌قاسم را خواهد داد/ مسیر «انتقام سخت» تازه گشوده شده است«زینب سلیمانی» فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی، در صفحه مجازی خود، به شکست انتخاباتی «دونالد ترامپ» و روی کار آمدن «جو بایدن» واکنش نشان داد و نوشت:

باخت ترامپ قمارباز و جنایت‌کار در انتخابات آمریکا امری نیست که خوشحالی خود از آن را پنهان کنیم. احمق درجه یکی که مشاورانی احمق‌تر به او گفته بودند با آفریدن آن شب شوم و سیاه، آینده‌ی انتخاباتی خود را تضمین می‌کند؛ غافل از اینکه خداوند در کمین نشسته و خون سردار قهرمان ایرانیان او را به یکی از نفرت‌انگیزترین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد، چنانکه حتی مردم جامعه خودش، افول و رسوایی‌اش را جشن بگیرند.

جهان از یاد نمی‌برد که سرباز ملت ایران گفت «ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم»، و هم او حالا بر اریکه عرش ایستاده و نجوا میکند «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون» و تازه این اول راه است؛ و مسیر «انتقام سخت» تازه گشوده شده است.

اما خوشحالی از رفتن ترامپ جنایتکار هرگز به معنای رضایت از روی کار آمدن کسی نیست که خود از بانیان داعش است و شهادت سردار ما را «اجرای عدالت» خواند. آن‌که تقاص خون حاج قاسم را خواهد داد آمریکا در کلیت و تمامیت آن است و الا این‌ها که می‌آیند و می‌روند به تعبیر آن سید حکیم «سرشان به قدر بند کفش حاج قاسم نمی‌ارزد.»

به گزارش دفاع‌پرس، «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا، در واکنش به ترور حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «هیچ آمریکایی‌ای در مرگ قاسم سلیمانی عزاداری نمی‌کند. او مستحق بود برای جنایاتش علیه نیروهای آمریکایی و هزاران بیگناه منطقه در برابر قانون بایستد».

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi