شناسه خبر : 78712
دوشنبه 19 آبان 1399 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر و همسر شهیدان «قاسمی» آسمانی شد

حاجیه خانم «گلجان غیبی» مادر شهید «عیدمحمد قاسمی» و همسر شهید «غلام قاسمی» از استان خراسان رضوی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند و همسر شهیدش پیوست.
 
مادر و همسر شهیدان «قاسمی» آسمانی شد
حاجیه خانم «گلجان غیبی» مادر شهید «عیدمحمد قاسمی» و همسر شهید «غلام قاسمی» از شهرستان باخرز دعوت حق را لبیک گفت و به همسر و فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این مادر و همسر فداکار، امروز دوشنبه 19 آبان ماه در روستای سیه‌لاخ با ادای احترام مسئولان و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.
شهیدان غلام و عیدمحمد قاسمی در 19 خرداد 1302 و 7 فروردین 1344 در روستای سیه‌لاخ از توابع شهرستان باخرز استان خراسان رضوی چشم به جهان گشودند و در 21 دی 1365 و 19 دی 1364 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است شهرستان باخرز از توابع استان خراسان رضوی است که در 220 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 106 شهید، 318 جانباز و 9 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi