شناسه خبر : 78715
دوشنبه 19 آبان 1399 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از رییس بنیاد شهید

سرلشگر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح از حسن تدبیر و همت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور در رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.
 
تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از خدمات رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی روز دوشنبه 19 آبان‌ماه به نمایندگی از رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران لوح تقدیر سرلشگر پاسدار محمد باقری را به مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم کرد.
در بخشی از پیام سرلشگر باقری از حسن تدبیر و همت وثیق و اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور در جهت رفع و حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که یکی از برجسته‌ترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به انسان‌های وارسته و الهی می‌باشد صمیمانه تقدیر و تشکر شده است.
مهندس سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و ششمین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد با تشکر از پیام‌های رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بر حل مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم شهدا تأکید کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ایثارگران گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش سرمایه بانک دی بودیم و امیدوار هستیم که با تحولاتی که صورت گرفته و برنامه‌های خوبی که در حوزه اقتصادی انجام شده است شاهد افزایش ارزش دارایی‌های ایثارگران عزیز باشیم.
معاون رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به جامعه ایثارگری در فضای مجازی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا دیدارهای مستقیم و حضوری با جامعه ایثارگری به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته است ولی باید به سؤالات جامعه ایثارگری در فضای مجازی پاسخ داد.
سردار شریفی نیز در این مراسم از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قدرانی کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با روحیه و مدیریت جهادی توانسته است تلاش‌های خوبی در جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری انجام دهد.
وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد کمترین دغدغه نسبت به مسائل جامعه ایثارگری بوده‌ایم که امیدواریم این تلاش‌های ارزشمند ادامه یابد.

متن لوح تقدیر سرلشکر پاسدار باقری که در حاشیه نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد به شرح زیر است:
«من لم یشکر من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل»
جناب آقای مهندس سعید اوحدی
معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
با اهداء سلام و تحیت؛
توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین خلق خداوند و نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجب رضایت پروردگار متعال خواهد بود و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلندند که بتوانند به خوبی از این فرصت و مسئولیت در طلب جلب رضایت خداوند در خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعاً کار برای رضای خداوند متعال بدون اجر و پاداش نخواهد بود.
 بدین وسیله از حسن تدبیر و همت وثیق جنابعالی در اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور در جهت رفع و حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که یکی از برجسته‌ترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به انسان‌های وارسته و الهی می‌باشد صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه پروردگار لم‌یزل، توفیقات روزافزون جنابعالی را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) خواستارم.
سرلشگر پاسدار محمد باقری
رییس ستاد کل نیروهای مسلح
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi