شناسه خبر : 78719
دوشنبه 19 آبان 1399 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا ارگان ها از ایثارگران متنفرن؟!

جانباز شیمیایی - برنامه اپلیکشین بیمه دی را خیلی وقته دارم اما اصلاً به روز رسانی نیست. یا ایثارگران محترم را سرکار گذاشتند. بیمه تکمیلی سه چهارسال پیش را نشان میده. مثلا" در شهر قم فلان درمانگاه یا مطب شخصی یا داروخانه با بیمه دی قرارداد دارد. حتی شماره قرادادش هم هست اما وقتی مراجعه می کنی تا وقتی دفترچه را می بینند اصلا" پرخاش می کنند میگن قرارداد نداریم.

پنچ شش ماه پیش درمانگاه بقیه الله اعظم رفتم خانم پذیرش تا دفترچه را دید همچین جیغ کشیدسرم برو قرارداد نداریم ترسیدم گفتم پولش را میدم وقتی اسم پول آمد بنده خدا سرخ شد گفت سی هزار تومن شد من نمیدانم میگن درمانگاه مال سپاه است. بنده به یک سوالم نتونستم جواب بگیرم چرا این ارگان ها، ادارات، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش از ایثارگران متنفرن؟ هرکس هم چیزی بگه من قبول ندارم چون با چشم خودم دیدم و خواهم دید شاید هم از قیافه من بدشان میاید.

در مدرسه ای به بچه ها گفته بودند هرکس ازخانواده ایثارگر است بگوید. فرم پرکند. بچه من هم خامی کرده بود فرم پر کرده بود. بالاخره با هر سناریوی بچه من را از مدرسه اخراج کردند. چندین سال پیش بود به فاش نیوزی ها عزیز هم اطلاع دادم بنده خداها خیلی هم تلاش کردند حتی حضورامدن شهرمن با آموزش و پرورش صحبت کنند آخرش نشد. بچه من در سوم راهنمایی اخراج شد. بچه ام دو سال سخت بیمارشدهرچی هم به روانپزشک هم بردیم نشد. بچه ام عقده ای شد. حتی به سربازی نرفت. اتفاقاً درسش هم عالی بود الان همان بچه ام در گوشه زندان است.

ماوقتی جنگ می کردیم فقط به این فکر می کردیم سختی می کشیم اما اینده بچه هایمون خوب عالی میشه خودمون افتادیم کنج خونه باهوای مصنوعی بچه ام در گوشه زندان بچه ای که همیشه در مسجد خدمت می کرد اهل مسجد بود.

 این باید فرهنگ سازی باشه که به ایثارگران احترام نذارند اما  زخم زبان هم نزنند متنفر نباشند اینقدر هم قانون خدمات دهی تسویب نکنند بخدا مردم باور می کنند فکر می کنند این تصویب قانون ها راستکی است می گویند همه مملکت را ایثارگران خوردند واز ما متنفر می شویند حق هم دارن.
خدا حافظ تمام فاش نیوزی ها وتمام ملت ایران باشد

اینستاگرام
با سلام
خدمت برادر جانباز سلام عرض می کنم نگران نباش این مطلب را همه می دانند
ولی تا کنون کسی پاسخگو نبوده که چرا افراد انقلابی در راس کار نیستند که این همه ظلم به مردم نشود
باسلام مقعصر ما ایثارگران هستم که چرارفتیم ازهمه چیز وهمهکس دفاع کردیم این است حق ما

به اطلاع مردم برسانید ۹۰درصد قوانین مربو ط به ایثارگران به بهانه بار مالی اجر نمی شود برنامه ششم در خصوص تخفیف شهریه فرزندان رزمنده گان اجرا نشد فرزندم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بود ترک تحصیل کرد
به قول دوستی می گفت روزی بیاید که بگویند شما چرا رفتی جبهه و مورد شماتت قرار بگیری . و روزی از تو طلبکار شوند که چرا گلوله شلیک کردی بیا خسارات ان را پرداخت کن. به قول قدیمی ها آسیاب به نوبت
متاسفانه برنامه ششم توسعه در خصوص رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد به صورت ناقص اجرا می شود.جانبازان معسر تحت پوشش ساتا هم که زمانی به دلیل عدم تقبل از طرف بنیاد شهید به ساتا پناه آوردند ماهانه فقط 1 میلیون حقوق می گیرند.بیمه تکمیلی دی هم ناقص است و شامل بیمه دندانپزشکی و عینک نمی شود.گویا جانبازان دندان ندارند. و اگر خدای نکرده داشتند و درد گرفت بهتر است آنرا بکشند.داروخانه ها هم تاریخ اتمام قرارداد را اکثرا 30 آبان 1399 زده اند که انشالله تمدید شود.بگذریم از برخی داروخانه های طرف قرارداد که دفترچه اقشار ایثارگران را قبول ندارند و جای تعجب دارد.بنیاد شهید در ابتدای کرونا یک حرکت خدا پسندانه کرد و به جانبازان معسر بن کارت خرید کالا داد. که جا دارد در این گرانی افسار گسیخته دوباره تمدید و شارژ شود.بیمارستان های طرف قرار داد هم خوب است ولی درمانگاه ها بالخصوص در غرب تهران کافی نیست و برخی تخصص ها مانند پوست را به نرخ آزاد حساب می کنند. گویی پوست جزو بیماری های زیبایی است. در حالیکه همسرم پوست دستش دچار کبودی شد که در تلفن به درمانگاه های طرف قرارداد دی در غرب تهران گفتند نرخ ویزیت دکتر پوست آزاد است. که از خیرش گذشتیم.چون این مقدار پول را نداشتیم.
من با پای خراب و پردرد حدود 40 دقیقه راه رفتم تا به داروخانه ای رسیدم که درست روبروی بنیاد شرق تهران است و بعد متصدی گفت سالهاست دیگر قرارداد نداریم , مراکز طرف قرارداد را آپدیت نکرده بودند !
دوست عزیز امینی گفته های شما عین حرفهای همه ما ایثارگران است چه کنیم
تور خدا تازنده هستیم به دادمون برسید من که فقط یک کارت کاعذ ی دارم بدون هیچی با 24ماه جبه وهزاردرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi