شناسه خبر : 78722
سه شنبه 20 آبان 1399 , 07:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدخرم آبادی به شهدا پیوست

جانباز «علی پیامنی» در ابتدای تهاجم رژیم بعث عراق به خاک کشورمان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۵۹ در اطراف اهواز مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و به مقام جانبازی نائل شد...

فاش نیوز - جانباز 70 درصد «علی پیامنی» شهرستان خرم آباد در استان لرستان بعد از 39 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی بالاخره به آرزویش رسید و به یاران شهیدش ملحق شد.

 
جانباز«علی پیامنی» در ابتدای تهاجم رژیم بعث عراق به خاک کشورمان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 15 مهر 1359 در اطراف اهواز مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و به مقام جانبازی نائل شد.
 
پیکر مطهر شهید روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای شهرستان خرم آباد در جوار دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرام گرفت.
 
شایان ذکر است شهید پیامنی سال 1334 در خانواده‌ای متدین به دنیا آمد تا سوم متوسطه درس خواند و بعد از آن وارد ارتش شد در سال 1356 ازدواج نمود که حاصل آن 2 پسر و یک دختر می‌باشد، در تاریخ 15 مهر 1359 در اطراف اهواز در حالی که داخل تانک بود مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و از ناحیه 2 پا به‌شدت مجروح و به‌افتخار جانبازی نائل آمد، سرانجام در تاریخ 18 آبان 99 آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi