سه شنبه 20 آبان 1399 , 08:01
برگزاری مجمع عمومی سالیانه صندوق قرضالحسنه شاهد
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرضالحسنه شاهد در این نشست گفت: اولویت مدیریت در صندوق بر شفافیت و در دسترس بودن تمامی اقدامات است و در همین راستا تمامی اقدامات کوچک و بزرگ در سایت صندوق منعکس میشود تا همه افراد به سهولت بتوانند در جریان تمامی اتفاقات قرار گیرند.
اسلام کریمی به ارائه آسان خدمات و تسهیلات به اعضا با ایجاد زیرساختهای سخت افزاری و نرمافزاری مورد نیاز بانکداری الکترونیک اشاره کرد و گفت: راهاندازی سامانه استعلام پیامکی تسهیلات، راهاندازی پیک خدمت و ... باعث تسریع در ارائه خدمات و همچنین عدم نیاز به حضور فیزیکی اعضا در مناطق صندوق یا ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور شده است.
مدیرعامل صندوق قرضالحسنه شاهد با بیان اینکه برقراری ارتباط مؤثر و دو سویه با جامعه ایثارگری از طریق بسترهای ارتباطی مختلف ضروری است، افزود: برگزاری نشستهای حضوری و مجازی در راستای دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات این عزیزان برای بهبود خدمات رسانی، نظرسنجی از میان اعضا به روشهای علمی توسط مدیریت طرح و برنامه برای دستیابی به دادههای آماری و بهرهگیری از نتایج آن و نظرسنجی پرداخت تسهیلات به اعضا پس از واریز توسط مدیریت تسهیلات و اعتبارات برای بهبود ارائه خدمات با توجه به نتایج به دست آمده از جمله اقدامات صندوق بوده است.
کریمی پیگیری مستمر افزایش سقف تسهیلات از طریق بانک مرکزی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود با هدف برطرف کردن بخشی از دغدغههای اقتصادی جامعه ایثارگری را اقدامات و برنامههای دیگر صندوق قرضالحسنه شاهد اعلام کرد و گفت: با حضور مهندس اوحدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تحول و رشد در بخشهای مختلف هستیم و پس از حضور و اقدامات مؤثر ایشان، رضایتمندی خانوادههای معظم و معزز شاهد و ایثارگر افزایش یافته که جا دارد به عنوان فرزند شهید از تلاشهای شبانهروزی ایشان و تمامی همکارانم در بخشهای مختلف بنیاد تقدیر و تشکر کنم.
در ابتدای این نشست نماینده موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس قانونی صندوق، ضمن ارائه گزارش تفصیلی حسابرسی، عملکرد صندوق قرضالحسنه شاهد در دوره منتهی به 29 اسفند 1398 را مطلوب ارزیابی کرد.