شناسه خبر : 78736
دوشنبه 03 آذر 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سپاه شکننده هیمنه توخالی آمریکا

سپاه پاسداران دشمنی را که نتواند شکست بدهد، هرگز زخمی‌اش نمی‌کند و کوبیدن پایگاه عین الاسد آمریکائی ها در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یعنی اینکه سپاه قدرت شکست آمریکا را دارد...

فاش نیوز - انقلاب اسلامی ایران، انقلابی چهل ساله است و جز پیشرفت و سربلندی نمی‌شناسد. امروزه صلابت و قدرت در کنار بخشایش و رحمت، ابتدایی‌ترین پیام معنوی انقلاب اسلامی به همه عالم است و این همان خصلتی است که جهانیان از انقلاب اسلامی دیده و شنیده‌اند. بهترین میراث انقلاب اسلامی ایران، اسلامی بودن آن است که اسطوره‌ساز حقانیت انقلاب اسلامی شده است و این نفوذ و محبوبیت انقلاب اسلامی ایران است که این روزها در عراق و سوریه و یمن و بحرین و لبنان... و در دل ملت‌های ستمدیده منطقه فرمان می‌راند و یکی از مهم‌ترین ابعاد اقتدار ملی ایرانیان محسوب می‌شود.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآیندی از هویت ملی جدید ایرانیان است. سیر تحول و جهش قدرت در سپاه پاسداران همان سیر تحول قدرت ملی مردم ایران است و ورود سپاه به دفاع فضایی ایران فقط دستیابی به یک فناوری سخت و جدید نیست، بلکه مُدلی نرم برای اکتشاف قدرت ملی است که در یک فرایند چهل ساله توانسته تاخیرات تاریخی 250 ساله ایران را جبران کند، در واقع دفاع فضایی سپاه ایران همان فرمول ملی جهش تولید است.

 سپاه پاسداران دشمنی را که نتواند شکست بدهد، هرگز زخمی‌اش نمی‌کند و کوبیدن پایگاه عین الاسد آمریکائی ها در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یعنی اینکه سپاه قدرت شکست آمریکا را دارد، در حقیقت بمباران پایگاه اصلی آمریکائیان در عراق یعنی پایانی بر هیمنه ابرقدرتی آمریکا در منطقه و جهان و شروع قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان در اوایل قرن جدید است و این فقط یکی از برکات خون شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمان شهیدش بود، آنها به هر چیزی که می‌خواستند و لیاقتش را داشتند رسیدند.

ملت ایران همیشه برای زنده نگاه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی که از پیام های عاشورایی قیام امام حسین(ع) در کربلا الگو گرفته بر علیه شاهان مستکبر و اجانب خارجی مبارزه کرده اند

در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی هر زمان مردم ایران در برابر فشارهای بیشتر دشمنان قرار گرفته‌اند، احساس ناتوانی نکرده‌اند و همین اثبات قدرت انقلاب اسلامی علیه تجاوزات مستکبران می‌باشد.

 اکثریت ملت‌های مسلمان و همه مردم آزادی‌خواه جهان شجاعت و دیانت مردم ایران را دیده‌اند، ملت ایران همیشه برای زنده نگاه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی که از پیام‌های عاشورایی قیام امام حسین(ع) در کربلا الگوبرداری شده بر علیه شاهان مستکبر و اجانب خارجی مبارزه کرده‌اند، مبارزه‌ای که با الهام گرفتن از قیام عاشورا کاخ سلطنت شیاطین را با خون در هم کوبیده‌اند بی آنکه از پشتیبانان بی‌شمار خارجی آنها در روح و جسمشان هراسی پدید آید.

 مردم مسلمان ایران هرگز تسلیم نمی‌شوند چرا که مردم آزاده‌ی جهان چنین‌اند، هم اینک از بلندی‌های دماوند و بینالود و سبلان و زاگرس تا بندرگاه‌های جنوب خلیج فارس، از فاطمیون شجاع و نجیب افغانستان تا مبارزان غیرتمند یمن و مجاهدان سوریه و لبنان و بحرین و عراق و پاکستان و... از هر طرف صدای مسلمانان آزادی‌خواه و عدالت طلب جهان به طرفداری از مقاومت به گوش می‌رسد، آنها هرگز از دشمنانشان نمی‌هراسند چون همه آنها قلبشان برای انقلاب اسلامی ایران می‌تپد.

آمریکائیان تروریست هم که تا قبل از انقلاب اسلامی ناراحتی‌های خود را با قدرت خود از بین می‌بردند، اینک در مقابل تفکر انقلابی ایران ذلیل و درمانده شده‌اند، آنها از طرفی از این تفکر می‌ترسند و از طرف دیگر نمی‌خواهند ترس خود را علنی کنند، آنها مجبورند ذلت و شکست‌های پی در پی خود از ایران را در پشت ترسی آمیخته به شرم در پشت تهدیدات تو خالی خود پنهان کنند و همین مسئله آنها را از درون زجر می‌دهد.

نگاه سردمداران کاخ سفید این میمون‌های مقلد صهیونیست در هیئت حاکمه‌ی آمریکا، بعد از چهل سال دشمنی با تفکر انقلابی مردم ایران هیچ فرقی نکرده، زیرا آنها هنوز هم احمق‌های ترحم انگیزی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند ناراحتی های خود را با قدرتشان از بین ببرند.

| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
آقای داریوش احمد رضا بهمنیار ، ماشالله بردن نام کامل شما خودش یک کامنت محسوب می شود.
برادر ، اخوی این چه ادبیاتی است که شما بکار گرفته اید؟ آیا نام آن انقلابی گری است؟ چگونه است یکی به نعل می زنید یکی به میخ؟ یک روز مثل پتک به دولت کوبیده و روز دیگر ، سپاه آبرومند انقلاب را مدح و ستایش می کنید؟ سپاه ایران نیازی به این تعاریف ندارد.
مدت زیادیست که مطالب شما در این سایت منتشر می شود ، ولی چرا مطالب شما هیچگاه (بازخورد و کامنت) ندارد ؟ ولی گویا شما صرفا" به دنبال توجه و نظرات دیگران هستید ، که در آن هم بی نصیب مانده اید.
آیا این مواردی که شما می فرمائید از سوی (دلسوزان نظام) تلقی می گردد؟ شما را دعوت می کنم به مطالبی که از جانب آقای شریعتمداری در این سایت درج می شود که در آن ایشان به اصلاح طلبان همیشه موضع انتقادی دارند ، اما هیچگاه و هرگز لب به اهانت و هتاکی باز نمی کنند و سالهای زیادیست در سنگر سردبیری روزنامه کیهان ، با دفاع از اصول ، اخلاق رسانه ای خود را حفظ کرده و به نوعی با همین خصوصیات اخلاقی مخالفان خود را مجبور به تعامل با خود کرده و نظر ایشان را همگان ، خودی و غیر، تمکین می کنند.
بنده در هیچ جناحی نبوده و نقد منصفانه را به مصلحت کشور و هردو جناح می دانم ، می توانید مطالب بنده را رصد کنید که هیچگاه فرصت طلبی نکرده ام و در برابر ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، همیشه تمام قد از آن دفاع کرده و موضع انفعالی نداشته ام و این حرفها را با نام مستعار نزده و نامم در پس این نقد وجود دارد.
اخوی ، آخر آدم هر چه در سر دارد بر زبان و قلم جاری نمی کند ، چگونه شما ریاست جمهوری ، آقای روحانی را جزو (ابلهان سیاسی) قلمداد می کنید و کابینه ایشان را صراحتا" (فاسد) نام می برید؟ اگر به این منوال است بنده هم دلم می خواهد بگویم (ادبیات سیاسی و اجتماعی شما صفرو پوچ است) اما نمی گویم و عبارات ناشایست دیگری که شما خطاب می کنید.
برادر ، چند سال پیش مطلبی از شما دیدم که در آن به رزومه خانوادگی پدر خود ، به قبل از انقلاب اشاره کردید که بنده از آن عبارات بهره نبرده و شما را از آن حیث ، قضاوت نمی کنم ، چون خود بنده بارها گفته ام (ما در مقام قضاوت نیستیم و تنها قاضی عادل ، خداوند متعال است) ، اما شما هم مقداری اخلاق مداری را پیشه مطالب خود کرده و بدون (هتاکی) نسبت به نقد خود اهتمام بورزید ، چون ادب و اخلاق به ما اجازه اهانت و هتاکی نداده و مقام معظم رهبری در اوایل آبان ماه سال جاری نسبت به این مورد هشدار دادند و این نوع ادبیات را (هتاکی آمریکائی) برشمردند و صراحتا" آن را (حرام) اعلام نمودند. پس در مقام یک سرباز پیرو ولایت و رهبری (الگو) باشیم و گزینشی از نام دفاع از نظام و انقلاب ، استفاده نکرده و آب به آسیاب دشمن نریزیم ، چون امروز دشمنان این مملکت به دنبال تفرقه و فرافکنی هستند و از وحدت یکپارچه ما بارها ،(بد سیلی) خورده اند ، مانند (هشت سال دفاع مقدس).
در پایان برای شما و خودم یک آخرت بی بهانه آرزومندم . والسلام
من برای کامنت گذاشتن دیگران مطلب نمی نویسم جنگ نرم را تکلیف خود می دانم نه وظیفه
الان نمی شود امر به معروف و نهی از منکر کرد و خاکی نشد نمی شود با شلوار اتو کشیده امر به معروف و نهی از منکر کرد من اگر از سپاه تعریف میکنم این تکلیف منه نه وظیفه من
شما از روزنامه کیهان حاج حسین بپرسید من سالهای 1382 تا سال 1384 برای روزنامه کیهان مقاله می نوشتم و برایشان فکس می کردم سال 1385 بود که توانستم با پول مستمری بنیاد یک لب تاپ دست دوم بگیرم همانطور که گفتم شما هیچی نمی دانید و ندانسته نظر می دهید
آخر اینکه شما به خانواده من چه کار دارید اگرهم چیزی گفتم شما بگوئید چی گفتم تا جوابتان را بدهم چرا با منت حرف می زنید اگر به خانواده باشد من دیپلم ادبیات دارم

افلاطون می گوید: به شنیدن عادت کنید خواهی دید از سخن ابلهان هم می توان سود جست در ضمن شما در بالا در نظری که داده اید نوشتید ( بنده در هیچ جناحی نبوده و نقد منصفانه را به مصلحت کشور و هردو جناح می دانم ) شما منظورتان کدام جناح است قطعا اصولگرا و اصلاح طلبان است چون ما این دو جناح را در کشور بیشتر نداریم شمائی که هنوز هم اصلاح طلبان خائن به مردم و نظام را جناح می دانید و برای آنها مطلب می نویسید و آنها را خائن به مقام رهبری نمی دانید اصلا نباید با شما بحث کرد
شما هیچی نمی دانید هیچی
همیشه سکوت ، نشانه تائید حرف طرف مقابل نیست ، بلکه نشانه قطع امیده ...
آقای مرتضی قنبری وفا : شما خودتان را در نقد کردن منصف عنوان کردید ولی من انصافی در نقد شما نمی بینم .
۱_ در این متن درج شده توسط آقای داریوش احمد رضا بهمنیار من واژه «ابلهان سیاسی» را ندیدم !! شما اگر نقاد منصف و دقیقی هستید یا نقد را در زیر همان مطلب بنویسید یا اشاره کنید که این قسمت نقد و این واژه مربوط به کدام مطلب هست که امکان رجوع وجود داشته باشد .
۲_ جنابعالی در متن نقدتان اشاره کرده اید که : ( ما در مقام قضاوت نیستیم و تنها قاضی عادل ، خداوند متعال است ) ولی خودتان در همان ابتدای نقد نه تنها قضاوت که به نوعی پا را فراتر گذاشته به آقای داریوش احمد رضا تهمت زده اید که به دنبال جلب توجه است و علاقه دارد زیر مطالبش نقد نوشته شود .مگر شما از درون افکار افراد خبر دارید ؟؟!! یا ایشان خودشان جایی این چنین اعتراف کرده اند که شما آن اعتراف را اینجا بازگو کرده اید که اگر اینطور است مطابق مورد اول که عرض کردم باید ارجاع میدادید به آن مطلب و سند که در فلان جا چنین بیان کرده اند .
۳_ شما هم هر نسبتی که می خواستید به آقای داریوش داده اید و آن را در پرانتز بیان کرده اید و در دنباله گفته اید که ولی این چیز ها را نمی گویم. در واقع گفته اید و به این نگفتن نمی گویند !! باید تنها عنوان می کردید که هر کس می تواند به دیگران نسبتهای ناروا بدهد ولی من این کار را نمی کنم و نیازی نبود این نسبتهای ناروا را داخل پرانتز قید کنید . گویا زیرکانه هم واژه های ناروا را نسبت داده اید و هم خواسته اید خود را تبرئه کرده باشید . البته بگذریم که در همان اولین جمله نقدتان هم به نوعی به نام و نام خانوادگی نویسنده ایراد گرفته اید و به نوعی بی احترامی کرده اید .
پس میبینیم که شما به هیچ وجه در نقد کردن منصف نبودید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi