شناسه خبر : 78741
جمعه 23 آبان 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازی که هنرش به داستان‌نویسی ختم نمی‌شود

جانباز و استاد داستان‌نویسی «ابوالفضل درخشنده» از فعالیت صندوق قرض‌الحسنه‌ای خبر داد که در آن، هنرجویان کلاس داستان‌نویسی در آن به انجام امور خیر و مردمی می‌پردازد.

فاش نیوز - جانباز و استاد داستان‌نویسی «ابوالفضل درخشنده» از فعالیت صندوق قرض‌الحسنه‌ای خبر داد که در آن، هنرجویان کلاس داستان‌نویسی در آن به انجام امور خیر و مردمی می‌پردازد.

  «ابوالفضل درخشنده» جانباز و استاد داستان‌نویسی گفت: هنرجویان کلاس‌های داستان‌نویسی پیشرفته که در سطح فرهنگسراهای تهران آموزش می‌بینند، مدتی است صندوق قرض‌الحسنه‌ای ایجاد کرده‌اند تا بتوانند کتاب‌های خود را منتشر کنند، این‌گروه تا کنون بیش از ۳۳ جلد کتاب اعضای خود را منتشر کرده‌اند و از محل فروش کتاب‌های خود، توانسته‌اند ۶ کتابخانه مدرسه در منطقه زلزله زده قصرشیرین را تجهیز، ۱۰۰دست لباس گرم به کودکان کار در تهران اهداء و خیرات خود را در شب سال نو به نیازمندان تقدیم کنند.

کمک هنرجویان داستان‌نویسی به مدارس روستای داشلی رسید

 این‌ داستان‌نویس ادامه داد: در پی وقوع سیل در منطقه استان گلستان، هنرمندان داستان نویس، نذری را مد نظر قرار دادند تا از محل فروش کتاب‌های خود بتوانند باز هم مدارس منطقه سنی‌نشین استان گلستان را برای هموطنانشان تجهیز کنند؛ که به لطف خدا این مهم پس از استعلام از آموزش پروزش و خیرین مدرسه ساز، وارد فاز اجرایی شد و در مرحله اول با ارسال ۵میلیون تومان وجه نقد، توانستند ۵ دستگاه ضدعفونی کننده برای مدارس بخش «داشلی برون» خریداری و در حدود ۳۰میلیون تومان کتاب و لوازم تحریر به آن مدارس اهداء کنند.

  درخشنده در انتهای این گفت و گو افزود: تمام این اقدامات انجام‌شده طی ۱۰ سال گذشته، بدون حمایت دولتی بوده و صرفاً تلاش اعضای کانون‌های ادبی هنر داستان نویسی پیشرفته و عنایت خاص الهی است که به این راه پرافتخار رهنمونمان ساخته است.

امید داریم با عنایت خداوند متعال بتوانیم بیشتر در خدمت هموطنان این مناطق باشیم تا با آموزش هنر داستان‌نویسی، بخشی از دانش آموزان را با این هنر آشنا کرده و به‌عنوان نویسنده به جامعه فرهنگی کشور معرفی کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi