شناسه خبر : 78769
پنجشنبه 22 آبان 1399 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معلم جانباز شیروانی بر اثر بیماری کووید۱۹ درگذشت

بجنورد- «جواد وظیفه‌شناس» معلم و جانباز ۳۰ درصد هشت سال دفاع مقدس شیروان براثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ درگذشت و دیروز (چهارشنبه) در روستای حسین آباد این شهرستان به خاک سپرده شد.

معلم جانباز شیروانی بر اثر بیماری کووید۱۹ درگذشت

معاون فرهنگی و هنری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این معلم جانباز، ۳۰ سال مسوولیت های اجرایی، اداری و آموزشی را در اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برعهده داشت.

وی با بیان اینکه سعه صدر و مهربانی در برخورد با دانش آموزان از جمله خصوصیات جواد وظیفه شناس بود، گفت: این معلم فداکار در منطقه شلمچه، بر اثر موج و ترکش مجروح شد.

همچنین در هفته جاری مریم اربابی، آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه پس از ابتلا به ویروس کرونا و مدتی بستری در بیمارستان، روز یکشنبه درگذشت.

۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم مشغول به تحصیل هستند.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در چند روز اخیر افزایش شمار بستری شدگان کرونا مسوولان درمانی این استان را نگران کرده است.   

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi