شناسه خبر : 78791
جمعه 23 آبان 1399 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی مشهدی به شهدا پیوست

«اسماعیل میلان‌لویی» جانباز نخاعی اهل مشهد به جمع شهدا ملحق شد.

فاش نیوز - جانباز نخاعی اهل مشهد «اسماعیل میلان‌لویی»، شب گذشته پس از سال ها تحمل عوارض ناشی از مجروحیت در آسایشگاه جانبازان مشهد دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. به جمع شهدا ملحق شد.

 پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس، که روز جمعه در آسایشگاه جانبازان مشهد به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا، به دلیل شرایط کرونایی، با همراهی کاروان خودروی به زادگاهش روستای رویین اسفراین منتقل و در گلزار شهیدان این روستا تدفین شد.

گفتنی است جانباز گرانقدر اسماعیل میلانلویی، در سال ۱۳۶۰ در منطقه کردستان و همچنین در جریان فتح آبادان مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

فرماندار اسفراین و نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای شهادت این اسوه صبر و مقاومت را تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند منان مسالت کردند.

اینستاگرام
من هم آزاده وجانبازم ولی ماده ۳۸ به من هم داده نشده
سلام‌چرا‌کسی‌جواب‌مارانمیدین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi