شناسه خبر : 78828
یکشنبه 25 آبان 1399 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین اردوی خانوادگی جانبازان آسایشگاه بقیة‌الله‌(عج)

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین اردوی خانوادگی جانبازان مرکز توانبخشی بقیة‌الله‌(عج) در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار خبر داد.
 
برگزاری دومین اردوی خانوادگی جانبازان مرکز توانبخشی بقیة‌الله‌(عج)
سید مستجاد حسینی با اعلام این خبر افزود: با عنایت به دستور معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دومین اردوی خانوادگی جانبازان معزز مرکز توانبخشی بقیة‌الله‌(عج) با حضور 22 خانواده شامل 90 نفر از تاریخ 21 لغایت 23 آبان ماه 99 در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار (دهکده آرامش کردان کرج) برگزار شد.
مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این اردوی خانوادگی که با رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و به منظور افزایش سطح نشاط و سلامت عزیزان جانباز و خانواده محترم ایشان برنامه‌ریزی و اجرا شد؛ ورزش صبحگاهی، مسابقات تفریحی خانوادگی دارت و حلقه نیز برگزار شد.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های این اردو تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های تفریحی این اردو می‌توان به بازدید از باغ وحش، قایق سواری، دوچرخه سواری، تیراندازی تفریحی با کمان و تیراندازی تفریحی با اسلحه بادی اشاره کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi