شناسه خبر : 78850
یکشنبه 25 آبان 1399 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین به هوش! کشور ما درگیر جنگ است!

مرتضی قنبری وفا  - امروز کشور ما ایران، درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی است.
در زمان هشت سال دفاع مقدس ما چه زمان روزی بالای 400 نفر حداقل، کشته داشتیم؟ در زمان جنگ تحمیلی خاکریز اول در مرزها بود ولی الان، تهران شده خاکریز اول جنگ و بالاترین قربانی را می دهد 41 هزار کشته شده کم است؟

 بهتر نیست اندیشه های سیاسی، جناحی خود را حداقل در این شرایط بغرنج کشور، فراموش کرده و به فکر جان هموطنانمان باشیم؟
امروز ویروس کرونا، ضعیف، قوی یا مسلمان و مسیحی نمی شناسد و جان همه مردم جهان درگیر است، اما متاسفانه میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در دنیا زیر 5 درصد است اما در کشور ما 15 درصد.

 بنده امروز شرم دارم خودم را جانباز و شهید داده بنامم. جانباز امروز پدرانی هستند که بیکارند و شرمنده خانواده خود هستند و بخاطر خانواده خود جانشان را در دست گرفته و شهید امروز، دکتر و پرستاری است در خط مقدم بیماری کرونا، به خاطر نداشتن لباس ایمن و استاندارد در زیر 30 سالگی دچار کرونا شده و جان می دهد.

 ترامپ کیه؟ بایدن سگ کیه؟ مگر همین کرونا، اون ترامپ قلدر یاوه گو را کله پا نکرد؟ این دیگر قابل انکار نیست، یعنی در واقع قدرتمندرترین مرد ابر قدرت جهان، با اون همه امکانات و تجهیزات حریف این ویروس نشد و امروز همه اذعان دارند ترامپ به خاطر کرونا در برابر بایدن، تن به شکست داد و نشان می دهد این ویروس موذی رحم و سیاست ندارد و به جان همه میفتد. حالا که به خاطر کرونا، کشور ما درگیر یک جنگ تمام عیار است از منافع جناحی خود دست بردارید و مانند هشت سال دفاع مقدس یک صدا و یکدل از منافع مردم، دفاع کنیم.
 آقایان سیاسیون، این جناح که تمام بلیط هایش را نزد مردم سوزانده، پس فقط کافیست سکوت کنید تا در انتخابات سال بعد، دولت در دست شما قرار بگیرد و خودتان را محک خواهید زد، از الان یک برنامه مشخص برای این ایران کرونا زده و در گیر تحریم ها اتخاذ کنید و راه بیرون رفتن از این شرایط را نزد مردم ثابت کنید و این آزمون را جدی بگیرید و اشتباهات غلط این جناح را شما مرتکب نشوید، چون شرایط فوق العاده بحرانی و حاد است و مردم ایران مانند همه جای دنیا شما را با عملکردتان می سنجد نه با شعارهایتان.

 امروز نه جای فرصت سوزی است نه فرصت طلبی و داغی که امروز داریم تحمل می کنیم نه بوی داغ کباب می دهد نه بوی داغ چیز، بلکه این داغ تمام فرصت هایی است که این دولت می توانست شرایط را مدیریت بکند، که نکرد و امروز مردم این کشور دارن چوب بی کفایتی اشخاصی را می خورد که امثال ما اجازه هتک حرمت ندارد بلکه فقط نقد منصفانه است، چون رهبری هتک حرمت را حرام اعلام کرده اند و ما نیز صرفا" نقد می کنیم و اجازه هتک حرمت را به خودمان نمی دهیم اما دولت نباید پشت این موضع سنگر بگیرد و مظلوم نمائی کند. این چه حرفی ست آقایان می گویند بیائید از دولت عذرخواهی کنید؟ انگار مطلب را کج فهمیده اند، برادر کجا؟ چرا که در واقع  دولت باید با رفع نقص های خود از اشتباهات گذشته، درس بگیرد و این مدت باقی مانده از عمر این دولت را صرفا" در خدمت به این مردم آسیب پذیر و مظلوم مخلصانه خدمت کند.

والسلام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi