شناسه خبر : 78879
سه شنبه 27 آبان 1399 , 00:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز صبور نخاعی به شهدا پیوست

جانباز نخاعی«حمیدرضا ملاحسینی»، پس از تحمل ۳۴ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به یاران شهید خود ملحق شد...

فاش نیوز - «حمیدرضا ملاحسینی» جانباز نخاعی تهران و عضو فعال گروه پیگیری و انجمن جانبازان نخاعی به یاران شهید خود پیوست.

جانباز شهید ملاحسینی که متولد یکم فروردین سال 1343 در محله مهرآباد تهران بود، امروز در سن 56 سالگی در اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا به شهدا ملحق شد.

 این جانباز شهید که اسوه اخلاق و متانت، ایمان و صبری مثال زدنی در میان جانبازان نخاعی بود، سال ها با رنج ها و دردهای شدید ناشی از مجروحیت دست و پنجه نرم کرد اما از سر پیمان عاشقانه خویش با معبود، برنگشت و استوار بر عقاید ارزشمند و منش ایوب وار خود ، این جهان را ترک نمود.

 این جانباز شهید، عضو فعال گروه پیگیری و انجمن جانبازان نخاعی و باشگاه جانبازان شهید بود و علیرغم داشتن دردهای خاص، از حضور در عرصه ورزش و اجتماع غافل نمی‌شد.

وی در سال 61 در 18 سالگی به صورت بسیجی به جبهه اعزام شد. 8 ماه پس از ازدواج، درحالیکه فرزند اولش در راه بود، به جبهه رفت و با اصابت ترکشی، مجروح و قطع نخاع شد.

 جانباز شهید حمیدرضا ملاحسینی، در سن 22 سالگی در 13 اردیبهشت سال 1365 در عملیات «سیدالشهدا ادرکنی» در منطقه فکه در گردان زهیر، جانباز نخاعی شد و ساعت 10 شب گذشته با عوارض شدید کرونا، پس از تحمل 34 سال عوارض مجروحیت به شهادت رسید.

جانباز شهید ملاحسینی همواره دغدغه مشکلات همرزمان به ویژه دوستان نخاعی خود را داشت و دلسوزانه و بی دریغ از هیچ تلاشی برای پیگیری و رفع مشکلاتشان فروگذار نمی کرد.

از این جانباز شهید سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید عزیز فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح به بهشت زهرا منتقل و در قطعه 28 در جوار دیگر شهدای گرانقدر آرام خواهد گرفت.

در لینک های زیر، گفت و گوهای زیبا و خواندنی پایگاه خبری فاش نیوز با وی در سال 1398 تقدیم مخاطبان عزیز می گردد.

 

بخش اول گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

بخش دوم گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

بخش سوم گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

گفت و گو سال 1396

 

اینستاگرام
انا لله و انا الیه راجعون
عروج ملکوتی همقطار عزیزمـان، ما را بسیار اندوهگین ساخت
غفران و رحمت الهی برای آن یار سفر کرده و سلامتی و طول عمر با عزت برای همقطاران عزیز و خانواده محترم همقطارمان را از پروردگار متعال خواهانیم.
خدا رحتمش کنه ... یادمه بچه مهرآباد بود . مصاحبه شم خوندم یه مطلبم گذاشتم . خدا همه رو عاقبت بخیر کنه .
سلام عرض تسلیت به خانواده معظم ودیگربازماندگان محترم و عزیزان دوستدار شهید گرانقدر حاج آقای ملاحسینی عزیز.خدای منان ورحمان ورحیم این شهید بزرگوار،فارغ شده از هیاهوی این دنیای پست و فانی را انشاءالله با ارباب نامدارش حضرت امام حسین علیه السلام همنشین فرمایدوصبر مخصوص به بازماندگان ودوستدارانش اعطا فرماید.از وصف او عاجزم .ندیدم کسی مانند آن بزرگوار اینهمه رنج وسختی تحمل کند برای امو رروزمره جانبازان به ویژه آسیب نخاعی ها آنهم با چهره ای آرام ومهربان.
آيينه صفت بود و به زلالى جويبار و به لطافت نسيم سحرى

و از قضاوت كردن درباره ى ديگران گريزان .

روحشان متعالى
انشاء الله میهمان سفره حضرت ابا عبدالله باشن و با شهدای کربلا محشور بشن.
روحشان شاد ایشان یک انسان معمولی نبود بنظرم برگزیده پروردگار بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi