شناسه خبر : 78884
سه شنبه 27 آبان 1399 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طی نامه‌ای به رییس سازمان بسیج مستضعفین

فعالان فرهنگی و رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت خواستار برکناری رئیس روایت فتح شدند

از اول شهریور ماه سال جاری تاکنون گزارش های کتبی و شفاهی مکرر از تخلفات مدیر عامل بنیاد روایت فتح به تمامی رده های مربوطه و ناظرین و نهادهای نظارتی ارسال شد...

فاش نیوز -  جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای حوزه ایثار و شهادت در نامه ای به رییس سازمان بسیج مستضعفین، خواستار برکناری مدیر عامل بنیاد روایت فتح شدند.

بسمه تعالی
سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای سلیمانی
رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین

با سلام و احترام به استحضار می رساند که از اول شهریور ماه سال جاری تاکنون گزارش های کتبی و شفاهی مکرر از تخلفات مدیر عامل بنیاد روایت فتح به تمامی رده های مربوطه و ناظرین و نهادهای نظارتی ارسال شد.
از خوش فکری حضرتعالی نیز در دیدار روز 31 شهریور ماه در این خصوص با نماینده فعالان مردمی حوزه شهدا سپاسگزاریم.
اکنون که پس از چند ماه تحقیق و پژوهش میدانی قابل اثبات و تامل و تحمل و خون دل خوردن و رازداری و مکتوم داشتن، به انتظار مدیران ناظر نشستیم و احدی اقدامی بایسته نکرد، از حضرتعالی درخواست داریم با توجه به اثبات ممانعت جناب آقای نادری مدیر عامل بنیاد روایت فتح در تولید آثار شهدا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت برای بسیاری از فعالان این حوزه، در اقدامی انقلابی ضمن عزل ایشان، فرد توانمند دیگری را در این حوزه قرار دهید.
گفتنی است اسناد شفاهی و کتبی و دیداری و شنیداری زیادی در این حوزه موجود است که انتشار آنها به صلاح سازمان مردمی بسیج نیست.
خواسته بسیاری از فعالان عرصه شهدا از حضر تعالی خواسته امام امت است نگذارید پیش کسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند.

با احترام
جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای حوزه ایثار و شهادت

اینستاگرام
بنیاد روایت فتح بعد از شهید آوینی راه اندازی شد.اصلا گفته می شود خود آوینی هم تنها سه ماه در گروه روایت فتح دوام آورد و بعد به آرزویش شهادت رسید.شهدا مظلومند.کار برای شهدا هم در مظلومیت است
عجیب است! دشمن تاکجا نفوذ کرده است! وای بر ما! این روایت فتح است یا ...!!
عجب آنکه خون شعید قطعا دامن این مدیران.را می گیرد ولی نمی فهمند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi