شناسه خبر : 78888
سه شنبه 27 آبان 1399 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رعایت اخلاق دربنیادشهیدشرط اول مواجهه با ایثارگران است

رعایت اخلاق در بنیاد شهید شرط اول مواجهه با ایثارگران است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضروری در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اخلاق اسلامی در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری گفت: حفظ اخلاق و گشاده‌رویی در قرآن کریم و احادیث و روایات پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بارها مورد تأکید قرار گرفته است و همه خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید خود را موظف به برخورد محترمانه و محبت‌آمیز با این ولی‌نعمتان جامعه اسلامی بدانند.

وی با اشاره به آیه 34 سوره فصلت ادامه داد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزیزترین قشر جامعه در ارتباط هستیم و رعایت اخلاق اسلامی شرط اول در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم. ممکن است برخی مقررات و ضوابط در برخی موارد مانع از اجابت درخواستی شود ولیکن برخورد مناسب و حفظ شأن و کرامت ایثارگران از اصولی است که هرگز نباید فراموش شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه در خصوص آن دسته از فرزندان و همسران گرامی شهدا که سهام خود در صندوق اندوخته شاهد را فروخته‌اند، گفت: 1600 نفر از این عزیزان که در ماه‌های گذشته سهام خود را فروخته بودند، وجوه حاصل از فروش را دریافت کردند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش بنیاد برای حفظ و حراست از دارایی‌های ایثارگران افزود: کارگروه اقتصادی و بانکی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است و در همین راستا بازار گردانی مناسب برای مقاوم‌سازی سهام شرکت‌های بورسی مورد تأکید قرار گرفته است.

در این جلسه گزارش‌هایی از عملکرد معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مسکن ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در رابطه با پروژه‌های مسکن و پیشرفت‌های مربوط به مسکن ایثارگران در استان‌های یزد، خوزستان و تهران بزرگ توسط مدیران این حوزه‌ها ارائه شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
با سلام واحترام خدمت همه ایثارگران محترم ومسئولان سایت وزین فاش نیوز. بنده حدود 10 سال است پایه ثابت سایت وزین فاش نیوز هستم بارها از مشکلاتمان گفتیم درد دل کردیم واز مسولان سایت کمال تشکر را داریم که دردهایمان را شنیدند وتا آنجاکه توانستند منعکس نمودند از مشکلات شغلی ومعیشتی مان گفتیم از وضعیت نامناسب مسکن گفتیم از دردهای دلمان گفتیم از ستم ها که حتی توسط بنیاد واجحاف هایی که خود بنیاد در حقمان انجام داد گفتیم وآب از آب تکان نخورد وبه قوت خود باقی است حال که ریاست محترم بنیاد از اخلاق حرفه ای در مورد ایثارگران می‌فرمایند خدا گواه است از درون آتش میگیرم خدا شاهد است که نه زیاده خواهیم نه منفعت طلب یعنی همه ایثارگران همین طور هستند مظلوم و محجوب باملاحظه. فی الحال که نه مسکن مناسب نه معیشت درست نه عدالت خدمات بنیاد را داریم تجربه میکنیم این اخلاق که جناب رئیس می‌فرمایند تا مغز استخوانمان را می‌سوزاند چه کنیم باید همچون همیشه توکل پیشه کنیم وامید که روزی اوضاع و احوال ایثارگران مظلوم وکم رو وخجالتی به سامان شود. هر که دراین دیر مقدم تراست جام بلا بیشترش می‌دهند. هستند ایثارگرانی که کمترین خدمات راهم نگرفته اند حتی احترام هم که حقشان است از آنها دریغ شده اما چه می شود کرد بازهم شکر..... باتشکر از دکتر ساقی ومسئولان دلسوز فاش که سنگ صبور واقعی ایثارگران هستند. من ا... توفیق اللهم عجل لولیک الفرج..........
دوران شعار بعد 4دهه از آرمان خواهی ملت ایران گذشته است نظارت بر کار کارمند لازم است اطلاعات باید پیگیری شود سزاونرست حانباز بعد از سی سال برای درمانش به توان بخشی با شرط وشروط باشذ بعد مرگ دیگر راهی برای رضایت نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi