شناسه خبر : 78893
سه شنبه 27 آبان 1399 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «داود صفوتی‌ امین» را به‌عنوان «مدیرکل توسعه منابع انسانی» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

 

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران«سعید اوحدی» معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «داود صفوتی امین» را به‌عنوان « مدیرکل توسعه منابع انسانی» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

متن حکم سعید اوحدی به شرح زیر است:

«جناب آقای داود صفوتی امین

سلام علیکم

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، به موجب این حکم جناب‌عالی به عنوان «مدیرکل توسعه منابع انسانی» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و در جهت تعالی مادی و معنوی، با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی، بویژه همراهی و همدلی همکاران خدوم آن مجموعه در ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر بویژه در حیطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و موید باشید.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
خدایاسیدمنصورمیرمرادی انسانی که تکرارنخواهدشد. دلسوزی درجامعه ایثاروبرادری که عین یک پدربرادرمادربه دردایثارگرنگاه داشت خدایامن نمیدانم سیدمنصورمیرمرادی کجاست وچکاره است والان کجاست ولی میدانم خدمتگزاری صادق بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi