شناسه خبر : 78905
یکشنبه 02 آذر 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بحث مذاکره شایسته دولت روحانی!

فاش نیوز - دولت روحانی به خاطر حسادت و دشمنی که با بچه های انقلابی و در خفا با مقام معظم رهبری داشته و دارند حتی به عنوان یک مقلد لیبرال تکنوکراتی هم نتوانستند در مذاکرات درست فکر کنند و قدرت تشخیص خود را حتی به عنوان یک لیبرال تکنوکراتی از دست دادند و علنا گفتند توافق بد بهتر از توافق نکردن است.

 اتفاقا مذاکره نکردن با آمریکاست که برای آمریکا خطرناک است و نام ایران و حقانیت انقلاب اسلامی ایران را در دنیا ثبت می کند. بمب اتم و قدرت موشکی برای آنها خطرناک نیست. در نظر آنها ارزش های انقلاب اسلامی و گسترش آن بین جهانیان خطرناک تر از هر بمب اتمی ست برای همین هم جسد سیاسی مذاکره کنندگان برجام، ارزشش بیشتر از لاشه متعفن برجام است.

 متاسفانه اکثریت مسئولان دولت روحانی با رئیس جمهوری مواجه‌اند که ...! حسن روحانی از اول برای مذاکره و برای رسیدن به توافق با آمریکائی‌ها تصمیم گرفت افراد بهتر از خودش را کنار بزند و در عوض هم تیمی‌های اصلاحاتی و یارانش را از گورستان سیاسی فتنه 88 بیرون کشید و در راس امور کلیدی ترین شغل‌های کشور قرار داد.

 وگرنه از همان اول روحانی و مسئولان دولتش نه توانائی برداشتن تحریم‌ها را داشتند نه شهامتش را و نه تمایلش را دارند. در حالی که روحانی در مجلس سوگند خورده که از کیانِ جمهوری اسلامی از روی حکمت مصلحت و عزت محافظت کند ولی این مذاکرات برجام سند بزرگ رفتار روحانی و دولتش به مردم ایران بود. برای همین هم اینک برای مردم ایران جسد سیاسی مذاکره کنندگان برجام ارزشش بیشتر از برجام است.

 این دولت روحانی از انتقاد کنندگان از هر نوع آن فرار می‌کنند چرا که این مقلدهای لیبرال، شهامت پذیرفتن اشتباهات خود را ندارند و هر نقص و کمبودی را به نوعی شکست تلقی می‌کنند. اینها تنها موفقیت‌ها را می‌پذیرند و شهامت پذیرفتن کوچک‌ترین شکستی را ندارند و حمله به منتقدان و دلسوزان نظام هم در واقع پوششی برای نقاط ضعفشان بود. به خاطر همین روحیه است که این جماعت فقط چاپلوسان و ستایشگران به خود را می‌پسندند ولی غافل از این هستند که سعدی علیه الرحمه می‌فرماید: ابلهان را ستایش خوش آید.

اگر دولت می‌خواهد مشکل معیشت، اشتغال، ازدواج، تورم و گرانی را حل کرده و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد، لازمه آن وجود مدیرانی با ملاک‌ها و معیارهای تفکر انقلابی در هر سمتی است ولی اکثریت مسئولان دولت روحانی معاونان و مشاورانش روحیه اکثریت آنها غیرانقلابی بودن، رانت خواری و فیش‌های نجومی و دو تابعیتی بودن است.

شواهد و اسناد موجود به وضوح نشان می‌دهند که دولت فاسد روحانی به هیچ عنوان توان و تخصص لازم را برای تشخیص مصالح ملی کشور ندارد و به همین علت طی هفت سال و نیم گذشته در بسیاری از موارد به مصالح و منافع ملی ضربه‌های هولناکی زده است.

 بخش زیادی از تورم افسار گسیخته بازار ارز و تورم و رکود، به خاطر تبعات روانی مذاکره با آمریکا و برجام می‌باشد که پنج سال کشور را معطل برجام کردند. الان هم مسئولان دولت روحانی دوباره می‌خواهند اقتصاد ایران را به تحریم‌ها و مذاکرات و برجام گره بزنند تا خیانت خود را امضا کنند. چرا که روحانی و دولتش هنوز هم از برجام دفاع می‌کنند و اصلا هم ناراحت نیستند که مملکت را به این روز انداخته اند؛ چون به هر حال پیش اربابان خودشان آمریکا سربلند هستند که ماموریت خودشان را دارند درست انجام می‌دهند. هفت سال و نیم است که اصلاحاتی‌ها روحانی را زیر نفوذ خود گرفته اند و هر چی در گوش او زمزمه می‌کنند، او هم با فریاد می‌گوید.

ما شیعیان آن امامی هستیم که آزادگی و مردانگی را به ما آموخت ولی متاسفانه الان برجام عفونتی شده که دارد تمام کشور را عفونی می‌کند. چون این دولت نه مصلحت مسلمین را می‌خواهد و نه منافع اشخاص را، آنها قهرمان ملی ما را به فجیع ترین شکل ممکن شهید کردند آن وقت این حسن روحانی از حالا دارد برای مذاکره با دولت جنایتکار آمریکا لحظه شماری می کند، اُف به این همه ...حسن روحانی کسی است که سند 2030 را همین الان دستور داده در بعضی مدارس تدریس شود آخه کدام آدم عاقلی بچه اش را می دهد دشمن اش تربیت کند؟

پادوهای آمریکا و غرب در داخل ایران بدانند که ناقوس مرگ دولت و مسئولان فاسد، رانت خوار و اصلاح طلبان دولت روحانی نواخته شده و به روز شمار احتیاج دارد چون عصای انقلاب اسلامی تبدیل به اژدهایی شده که همه مارهای آنها را بلعیده است.

دولتمردان یازدهم در مذاکرات دنبال تعامل با آمریکا بودند نه حل موضوع هسته ای وگرنه در سال 1392 مذاکره خوب و به سزا بود ولی ای کاش این دولت، خیانت برجام بر دامن نمی داشت چرا که برجام حسن روحانی امروز برای ملت ایران از ارتش آمریکا خطرناک ‌تر است.

اگر قدرت و مقام در خدمت به محرومان به کار گرفته شود زیباست و اگر اکثریت مسئولان دولت روحانی و خود حسن روحانی واداده و سست عنصر و خیانت کار نبودند، اگر برخی مسئول نماها نبودند، اگر دید الهی و اخروی بر دید دنیوی غلبه داشت این موجودات درون دولت روحانی جرات مذاکره مجدد با آمریکا را نداشتند.

| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
سلآم آریکسال مانده به انقلاب این حقیر تامروزکه 60ساله هستم بابتش زندگیم متلاشی شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi