شناسه خبر : 78909
چهارشنبه 28 آبان 1399 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آئین کمک مؤمنانه به یاد ۶۰۹۰ شهید استان قم

آئین همدلی، مواسات و کمک مومنانه به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم، همزمان با ۲۷ آبان سالروز شهادت سردار سرلشکر پاسدار مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن‌ابیطالب(ع) در مصلای قدس قم برگزار شد.


طرح نمادین چهارمین مرحله مواسات و همدلی با اهدای ۳۰ هزار بسته معیشتی، همزمان با یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار و نود شهید استان در مصلای قدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، سرتیپ سید محمدتقی شاهچراقی، فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم، گفت: در این مرحله از طرح مواسات و همدلی بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر یک چهارصد هزار تومان بین خانواده‌هایی که به واسطه شیوع کرونا با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند، توزیع خواهد شد.
 فرمانده سپاه قم ادامه داد: ۵۰ درصد هزینه تامین بسته‌های معیشتی از سوی مردم و ۵۰ درصد دیگر از سوی نهاد‌های انقلابی، چون ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه امام علی بن ابیطالب تامین شده است.
وی از شناسایی ۵۱ هزار نیازمند در ۱۱۷ محله استان قم خبر داد و گفت: از این تعداد نیازمند بخشی از آنها به‌صورت مستمر و برخی دیگر هم به‌صورت موردی در طرح همدلی و مواسات قرار گرفتند.
وی محتویات بسته را یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، یک قوطی رب، حبوبات، ماکارونی، چای و روغن عنوان کرد و افزود: توزیع این بسته‌ها از دیروز(سه‌شنبه) آغاز و تا ۱۵ روز آینده  با همکاری بسیجیان هر محله ادامه خواهد دانست.

منبع: کیهانم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi