شناسه خبر : 78914
چهارشنبه 28 آبان 1399 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۳۰پرونده برای شهدای سلامت تشکیل شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۳۰پرونده مربوط به شهدای مدافع سلامت در کشور تشکیل شده که ۴۰پرونده در بنیاد شهید در حال بررسی است.

سعید اوحدی، در حاشیه نشست تفاهم‌نامه در استانداری مرکزی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آخرین وضعیت پرونده شهدای سلامت اظهار داشت: امروز شاهدیم با شیوع بیماری کرونا فشار سنگینی بر دوش کادر درمان و بخش بهداشت است و تا به امروز در جامعه پزشکان و کادر درمان حماسه‌ای را شاهد بودیم.

وی افزود: در این مدت شاهد شهادت دکتر زارع از سرمایه‌های جامعه پزشکی و برادر 2 شهید والامقام و رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد، دکتر حسنی و شهید وریجی فرزند شهید را شاهد بودیم که در راه دفاع از عرصه سلامت به مقام والای شهادت نائل آمدند.

اوحدی بیان کرد: با دستور مقام معظم رهبری قرار شد کمیته‌ای براساس مصوبات شورای امنیت ملی در کشور تشکیل شود تا به امروز جلسات کمیته ملی با مسئولیت وزارت بهداشت و حضور بنیاد شهید، سازمان بودجه و برخی سازمان‌ها به صورت منظم تشکیل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: 130 پرونده مدافع سلامت در کشور وجود دارد که 40 پرونده این عزیزان بررسی و به بنیاد شهید واصل شده است؛ امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه بتوانیم این حق بزرگ را در خدمت این عزیزان باشیم.

مشروح گفت‌و‌گوی "سعید اوحدی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویدئوی زیر می‌آید:

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi