شناسه خبر : 78915
چهارشنبه 28 آبان 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صبح امروز در بهشت زهرا(س)

مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید ملاحسینی برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین جانباز نخاعی شهید «حمیدرضا ملاحسینی» صبح امروز (چهارشنیه ۲۸ آبان‌ماه) در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد و پیکر پاک این جانباز شهید...

فاش نیوز - مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز نخاعی شهید «حمیدرضا ملاحسینی» صبح امروز با حضور خانواده و جمعی از دوستان جانباز این شهید، در بهشت زهرای تهران برگزار شد.

مراسم تشییع و تدفین جانباز نخاعی شهید «حمیدرضا ملاحسینی» صبح امروز (چهارشنیه 28 آبان‌ماه) در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد و پیکر پاک این جانباز شهید، در قطعه‌ی 28 و در جوار شهدای دفاع مقدس آرام گرفت.

این مراسم طبق پروتکل های بهداشتی و تنها با حضور خانواده‌ی شهید و تعدادی از جانبازان ویلچری برگزار شد.

گفتنی است شهید ملاحسینی متولد یکم فروردین سال 1343 در محله مهرآباد تهران بود. او در سن 22 سالگی در 13 اردیبهشت سال 1365 در عملیات «سیدالشهدا ادرکنی» در منطقه فکه جانباز نخاعی شد و سرانجام دوشنبه شب گذشته در سن 56 سالگی، درپی ابتلا به بیماری کرونا به یاران شهیدش ملحق شد.

 این جانباز نخاعی شهید، عضو فعال گروه پیگیری و انجمن جانبازان نخاعی و باشگاه جانبازان شهید بود و علی‌رغم داشتن مشکلات جسمی فراوان، با روی خوش در عرصه ورزش و اجتماع و در محافل دوستان جانبازش حضور می یافت.

اینستاگرام
روحشون شاد. یادشون گرامی.
خاطرم هست روزی که برای مصاحبه به دفتر انجمن جانبازان نخاعی رفتم وایشان با وجودی که در حین گفت وگو به سختی نفس می کشیدن اما با چه صبر وحوصله وهبجانی از خاطرات جبهه برایم تعریف می کردن. گرچه سعادت بود که همین اواخر هم در یکی از برنامه ها در کنارشون باشیم ما افسوس.... از شنیدن خبرشهادتشون واقعا شوکه شدم.
از خداوند رحمان برای این شهید عزیز که سالها با مشکلات ناشی از جانبازی اینگونه صبور و شاکر به درگاه الهی بودند، علو درجات و برای خانواده معزز و همچنین تک تک دوستان وهمرزمانشون ارزوی سلامتی دارم.
امیدوارم که شفاعت این شهید سعید در جهان آخرت نصیبمان گردد.
سلام عمو ملای عزیزم منم نازنین زهرا دلم برات تنگ میشه عمو، من داداش علی مهدی خیلی دعا کردیم برات صدقه گذاشتیم چرا خدا دعامونو مستجاب نکرد .امروز عکس کردان نگاه میکردم گفتم باورم نمیشه دیگه عمو ملا نمیبینم
سلام وخسته نباشیدمیگویم به تمام آنها که واقعاباجان ودل برای کشورمون ایران شبانه رو زحمت میکشندکه حق کسی پایمال نشی و حق بحقدارنرسی دورودمیفرستم برایشان من سال ۱۳۶۶ اعزام به خدمت شدم وبرج۹هم به علت انفجارات توپ وخمپارهایک گوش چپ را ازدست دادم با شرایط آن موقع ما۷۰کیلومترداخل خاک عراق بودیم و یک بیمارستان صحرای داشتیم من بعداز یک هفته بستری شدم و پرده گوشم از بیان رفت ازآن موقع بایدپیشگیرازبادوهوا و آب حتی یک قطر به گوشم نفوذ کند عفنونتها شدید میکند و جبران ناپذیر ازنظرشنوایی که اصلا صفروصفرولی این مدت من هیچ جای ثبت نام نداشتم بغلت نداشتن صورت سانحه چون بعدازآتش بس که اعلام شده کسی فقط خودشوواسلحه که داشت برداشته آنها که خاک عراق بودن روی به عقب می دویدیم بخاطر همین مااپرونده که داشتیم بیمارستان صحرای بودوآنهاهم برای عقب آوردن خیلی سخت بوده برایشان موندهمینجا و سوخت من تازمانکه این ایثارگرهارااعلام کردن من همین موقع ثبت نام کارت ایثارگران تاحالا من بخاطرگوشم دوبارسکته مغزی خفیف کردم ولی ازاین درددلهاگذشته من یک پسر دارم آن هم فرستادم خدمت و۲۴ماه خدمت کردوآمدولی می‌نوشتن کمیسیون پزشکی ارتش بیمارستان تبریزمن هرکدام ازاین دکترهاکه نوشته بودن رفتم ولی همه باتعجب یک نگاه بهم کردندوگفتندچرااینطوری هستی بااین وضع بدنی که داری ازنظرموج گرفتگی و اعصاب روان و این گوشهایم چرامراجه نکردی من کمیسیون پزشکی بالاترین نمره رخدادن یعنی از۱۰۰نمره ۸۸نمره بهم دادن ولی تاحالا هیچ به هیچ هستم باگذشت ۳۲سال ولی ازدست اندرکاران خواهش میکنم دیگر زندگی برایم مشکل شده چون ازنظربدنی جواب نمیدهد نیازبه معالجه شدید دارم بخاطرخداوآن شهیدهاکه در راهی حق والوباطل دادیم بخاطرخون های آنهابدردمن رسیدگی کنید ارادتمندشما عزیزپناهی
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .


تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده شهید ملاحسینی از خدا براتون صبری جمیل خواستارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi