شناسه خبر : 78940
پنجشنبه 29 آبان 1399 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده سپاه ناو راهبردی شهید رودکی را به آب انداخت+عکس

در مراسم ویژه‌ای با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، شناور سردار شهید رودکی به ناوگان رزم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

شناور شهید رودکی با حضور سردار سلامی به آب انداخته شد+عکس

در مراسم ویژه‌ای با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری، شناور سردار شهید رودکی به ناوگان رزم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

 

 این ناو با تناژ ۴۰۰۰ تن و طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه های مخابراتی یکپارچه بسیار پیشرفته جنگال و سامانه موشکی سوم خرداد، با قابلیت حمل بالگردها و پهپادها و شناورهای عملیاتی که همه آنها از تولیدات داخلی و توسط جوانان متخصص مومن انقلابی طراحی و عملیاتی شده است.

 این ناو با عظمت رزمی به مثابه یک شهر دریای متحرک است که با تمام تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امدادرسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه‌ای می‌باشد.

 

 

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi