شناسه خبر : 78943
پنجشنبه 29 آبان 1399 , 14:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیمیایی + کرونا = ؟!

علیرضا دهشیری - جانباز شیمیایی 15 درصد هستم و از روزهای اول کووید 19 هر روز درد قفسه سینه و سنگینی شدید ریه ها وسرفه و سوزش گلو و سردرد و بی حالم و با این وضعیت دست و پا شکسته در روستا با سختی و مشقت و درد شدید فعالیت روزمره دارم و هیچ راه فراری نیست. الحمدلله نه می تونیم دارو ضد کووید بخریم و نه تهیه کنم و دست آخر نیز از کرونا خواهم مرد.

 به خدا اگر شهید میشدم خیلی بهتر از این (ننگ مرگ) بود وشاید با کوید 19 و مردنم بالاخره به آرزویم برسم چند سال بدنبال افرایش مجروحیتم از ناحیه پوست وپا  با همه مدارک قانونی بودم اما بودم هیچ درصد اضافه وتغییر درصد شدم شاید این 19 به فریادمان برسد تا کار این مسئولان را راحت تر کند.

جهت اطلاع جانبازی وکد جانبازی هیچ استفاده ای نداشته و ندارد و هیچ دردی نمی خورد. نه حق وحقوقی داشته و نه اصلاً خواهد داشت و برای خودم و خانواده ام مفید نبوده 15 درصد جانبازی را پس بگیرد نخواستیم دنیا و آخرتمان را با 15 درصد معاوضه کردم.

افسوس  و هزار افسوس چگونه جواب شهدا رابدهم شرمنده ام. با سپاس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi