شناسه خبر : 78972
شنبه 01 آذر 1399 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت هفته بسیج:

مایه بهت جهانیان و عزت ایران

شجره طیبه بسیج تا به امروز با بسیجیان برومندش از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، ضمن حفظ دستاوردهای به دست آمده در طول دفاع مقدس وبحران های کوچک و بزرگ پس از آن، اینک پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها پیموده و مایه مباهات و سرافرازی ایران بزرگ تحت زعامت بزرگ بسیجی جانباز، امام خامنه ای عزیز شده است...

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، ضمن تبریک این شجره طیبه به بسیجیان به ویژه جانبازان بسیجی، ثبت صحنه های بی بدیل و پیمودن پله های پرافتخار علم و دانش توسط بسیجیان را مایه مباهات مردم و کشور دانسته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
من همواره به خلوص صفای بسیجیان غبطه میخورم و از خدا میخواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند.... حضرت امام خمینی(ره)
 فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با رشادت‌ و شجاعت وصف ناشدنی خود در دفاع از نظام مقدس، انقلاب و خاک میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیری که بهت و حیرت جهانیان را در پی داشت در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در راس آن رژیم بعث عراق در ٨ سال دفاع مقدس با ایثار نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صحنه های بی‌بدیل و فراموش ناشدنی را در تاریخ معاصر و ایران رقم زنند.
 شجره طیبه بسیج تا به امروز با بسیجیان برومندش از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، ضمن حفظ دستاوردهای به دست آمده در طول دفاع مقدس وبحران های کوچک و بزرگ پس از آن، اینک پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها پیموده و مایه مباهات و سرافرازی  ایران بزرگ تحت زعامت بزرگ بسیجی جانباز، امام خامنه ای عزیز شده است، و این راه همچنان ادامه دارد.

انجمن جانبازان نخاعی ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان مخلص به ویژه جانبازان نخاعی بسیجی، از خداوند رحمان توفیق روزافزون برای بسیج و بسیجیان و کسب معرفت شناخت از فرهنگ بسیج مستضعفین برای تمامی آزادی خواهان و آزادگان جهان مسئلت می نماید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi