شناسه خبر : 78999
دوشنبه 03 آذر 1399 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهید با نخبگان شاهد

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت و اهمیت همراهی نخبگان شاهد و ایثارگر در تدوین برنامه‌های تحولی و اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
 
ضرورت همراهی نخبگان شاهد و ایثارگر در تدوین برنامه‌های تحولی و اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

مهندس سعید اوحدی روز چهارشنبه ۲۸ آبان در دیدار با جمعی از شورای نخبگان شاهد و ایثارگر پس از استماع گزارش‌ها و نظرات حاضران در جلسه گفت: گنجینه بزرگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
وی افزود: رابطه شورای نخبگان شاهد و ایثارگر با بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به صورت مشخص تعریف و روشن شود تا بتوانیم به صورت بهتر از این سرمایه عظیم علمی و پژوهشی متعهدانه بهره‌مند شویم.
معاون رییس جمهور ضمن اشاره به ضرورت شکل‌گیری انسجام در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پیامبر (ص) در دعایی می‌فرمایند خدایا به تو پناه می‌برم از علمی که فایده‌ای ندارد. علم بی‌فایده علمی است که با عمل همراه نباشد و از نخبگان شاهد و ایثارگر می‌خواهیم از اندوخته‌های علم و دانش خود در مسیر کمک به بنیاد شهید و امور ایثارگران و در واقع خدمت به خود ایثارگران استفاده کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حوزه‌هایی مانند بهداشت و درمان، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله‌ حوزه‌هایی است که نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید در آن‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از برنامه‌های کاربردی و اجرایی در این زمینه‌ها استقبال می‌کند. کارهای تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند پشتوانه فکری است و این پشتوانه فکری می‌تواند توسط نخبگان شاهد و ایثارگر تأمین شود.
فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به توانمندی‌های موجود در بین نخبگان شاهد و ایثارگر بر لزوم استفاده بیش از پیش از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت.
نخبگان شاهد و ایثارگر حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi