شناسه خبر : 79000
دوشنبه 03 آذر 1399 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت‌های متنوع بسیجیان خوزستانی در هفته بسیج

اجرای برنامه نذر خون نیز از برنامه‌های هفته بسیج توسط حوزه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات سراسر استان به اجرا درآمد. برنامه‌های این هفته، اعزام تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیجی به مناطق محروم بود.

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن هفته مبارک بسیج، برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی توسط بسیجیان استان خوزستان در حال اجرا می‌باشد.

 بر پایه این گزارش، مسئول رسانه‌ی بسیج استان خوزستان، آقای بهمئی به همکار ما در اهواز اعلام کرد: روز جمعه 30 آبان، مراسم پر فیض دعای ندبه در پارک کوهساران کوی شهید حاج قاسم سلیمانی (منبع آب) برگزار شد که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد. این مراسم از شبکه‌ی استانی مرکز خوزستان به صورت زنده پخش گردید.

از جمله برنامه‌های هفته بسیج، رزمایش جهادی جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری توسط بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در تاریخ 29 آبان با هدف ارائه خدمات مشورتی و آموزشی و ترویجی رایگان توسط متخصصین بسیجی در دو بخش زراعی و دامی در سراسر استان آغاز شد.

 بیش از 1200 مهندس بسیجی و 150 نفر دامپزشک در این رزمایش شرکت کردند. این طرح بعد از هفته بسیج در طول سال به صورت طرح با گروه‌ها و اکیپ‌های کوچک تر با آمایش سراسری و پوشش تقریباً همه روستاهای استان ادامه خواهد داشت.


همچنین جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء ویژه جهش تولید در صنعت، معدن و انرژی به ریاست جناب سرهنگ حاجتی معاونت هماهنگ کننده‌ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) و مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان برگزار گردید.

از دیگر برنامه‌های این هفته، اعزام تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیجی به مناطق محروم بود. 

طرح مشکلات عشایر شمال و جنوب استان با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی عصر(عج) و تنی چند از نخبگان و اندیشه ورزان عشایر استان برای بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عشایر زحمتکش استان بر روی میز خدمت برگزار شد. 

اجرای برنامه نذر خون نیز از برنامه‌های هفته بسیج توسط حوزه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات سراسر استان به اجرا درآمد. 

لازم به ذکر است ده‌ها برنامه دیگر به همین مناسبت در حال اجرا می‌باشد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi