شناسه خبر : 79019
یکشنبه 02 آذر 1399 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۱ داوطلب شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ شدند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 21 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه ایثارگران حائز رتبه‌های دو رقمی کشوری شدند.

سردار یعقوب سلیمانی از موفقیت چشمگیر تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری خبر داد و با تقدیر از دست‌اندرکاران طرح شاهد گفت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید کسب چنین رتبه‌هایی حاصل بهره‌گیری از استعداد و تلاش بی‌وقفه و مجدانه داوطلبان شاهد و ایثارگر در عرصه کسب علم بوده و مایه فخر و مباهات است که فرزندان شهدا و ایثارگران معزز همچون پدران خود اسوه‌های همیشه جاودان در عرصه‌های مختلف با تکیه بر ایمان و پشتکاری وصف‌ناپذیر پیشتاز و موفق هستند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در ادامه گفت: کسب رتبه‌های بالای آموزشی بدون احتساب سهمیه و در رقابت علمی کاملاً آزاد، تبلیغات منفی بدخواهان در خصوص سطح کیفی آموزش جامعه معزز و پرتلاش ایثارگری را به‌طور کامل خنثی می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در 5 سال گذشته در مجموع تعداد 106 نفر از ایثارگران عزیز حائز رتبه زیر 100 کشوری شده‌اند، لذا کسب رتبه‌های دو رقمی کشوری 21 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر در آزمون امسال، در مقایسه با جامعه آماری کل، بسیار افتخار انگیز است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi