شناسه خبر : 79020
دوشنبه 03 آذر 1399 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاهم‌نامه بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز توسط بنیاد شهید

تفاهم‌نامه بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۳ آذر در مراسم امضای تفاهم‌نامه بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) باعث شکل‌گیری مجموعه بسیج شد. امام (ره) تحول عظیمی را در افراد جامعه به‌خصوص جوانان ایجاد کرد و بسیج را بر اساس آرمان‌هایی شکل داد که فراتر از مسائل نظامی و دوران دفاع مقدس بود.
وی افزود: بسیج به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه تعریف شده و در بسیاری از ابعاد مشغول به فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی است. بسیج فرهنگ نوع‌دوستی، گذشت، جهاد، ایثار و شهادت است. در بروز بحران‌ها و مشکلات شاهد هستیم که تفکر بسیجی یاری‌گر کشور است و امروز نیز با امضای این تفاهم‌نامه که بر اساس تفکر بسیجی صورت گرفته است، توفیقی نصیب ما شد تا گام خوبی در زمینه فعالیت‌های درمانی برداشته شود.
معاون رییس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای امضای این تفاهم‌نامه گفت: وقتی پیشنهاد این همکاری مطرح شد، جناب آقای بختیاری رییس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ظرفیت‌های علمی و تخصصی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از این همکاری استقبال کردند و امیدواریم با تلاش‌های همکاران و مجموعه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد توسعه و بهبود وضعیت این بیمارستان و در نهایت تحولی در عرصه درمان استان خوزستان باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقداماتی که اخیراً در این حوزه انجام شده است افزودن ۳۲۰ تخت به ظرفیت درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) در ۶ ماه گذشته است که این موضوع نیز نشانه‌ای از وجود تفکر بسیجی است.
سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم تصریح کرد: این بیمارستان با نیت خدمت به محرومین و نیازمندان توسط مرحوم آیت الله کرمی ساخته و به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد. ما از پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای همکاری در این مجموعه استقبال کردیم، بنیاد شهید و امور ایثارگران بهترین نهاد کشور است و خدمت در آن توفیقی است که نصیب عزیزان این مجموعه شده است.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای تجربیات بسیار خوبی در مسائل درمانی است و خوشبختانه دغدغه‌ای از بابت اداره این بیمارستان چه در زمینه اجرایی و چه تکریم مراجعان وجود ندارد.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه بهره‌برداری بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز توسط معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.
انتهای پیام/

اینستاگرام
ببخشید یعنی می خوان چکار کنند ? میشه توضیح بدهید ?
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi