شناسه خبر : 79031
سه شنبه 04 آذر 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آسایشگاه جانبازان امام خمینی انجام گرفت:

نشست شورای جانبازان مرکز توانبخشی امام (ره) با رئیس بنیاداستان تهران

صمیمی باتکذیب شایعه‌ی تعطیلی مراکز توانبخشی تهران و با تأکید بر اینکه قرار بر تعطیلی مراکز توانبخشی جانبازان نیست و اینکه مرکز توانبخشی بقیت‌الله تهران قرار است به عنوان...

فاش نیوز - نشست شورای جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی (ره) با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برگزار شد.

نشست شورای جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی (ره) با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، به منظور چاره جویی برای رفع مشکلات و تامین نیازمندی‌های ضروری این مرکز و جانبازان مستقر در آن برگزار شد.
در این نشست که مسئول آسایشگاه جانبازان امام خمینی نیز در آن حضور داشت، ابتدا اعضای شورای جانبازان مرکز، خطاب به دکتر صمیمی از شدت معضلات و کمبودهای فرهنگی، درمانی، بهداشتی و غذایی مرکز گفتند و خواستار نظارت جدی خود وی در پیگیری و رفع مشکلات آسایشگاه شدند.
در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، برخی از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خصوص رسیدگی درخور به وضعیت مراکز توانبخش جانبازان برشمرد.
صمیمی باتکذیب شایعه‌ی تعطیلی مراکز توانبخشی تهران و با تأکید بر اینکه قرار بر تعطیلی مراکز توانبخشی جانبازان نیست و اینکه مرکز توانبخشی بقیت‌الله تهران قرار است به عنوان قرارگاه پشتیبانی کلیه ی مراکز توانبخشی سراسر کشور و مرکز معین جانبازان استان تهران فعالیت کند افزود: در بنیاد فعالیت هایی برای رفع مشکلات و ارتقاء مسایل ساختاری، درمانی و پرسنلی جانبازان در جریان است که نتایج این اقدامات در ماه های آتی مشخص خواهد شد.


(عکس آرشیوی می‌باشد)


رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در پایان جلسه وعده‌ی رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده‌ی شورای جانبازان آسایشگاه امام (ره) در خصوص معضلات و کمبودهای اساسی مرکز را دادند که فشرده‌ی آنها در هر بخش به شرح ذیل است:

1) جانبازان:
- رفع مشکل تامین و تحویل ناقص، بی‌کیفیت و نامنظم اقلام پزشکی و بهداشتی جانبازان
- تجهیز و تامین مرکز ارتز و پروتز با هدف پوشش کامل تعمیر ویلچیر و دیگر لوازم درمانی جانبازان در شرایط تحریم
- تامین ماهانه و منظم اقلام ضروری کرونایی جانبازان (ماسک, دستکش, الکل ضد عفونی کننده دست و سطح)

2) درمانی:
- به‌روزرسانی و ارتقاء تجهیزات پزشکی و درمانی دفتر پرستاری
- تامین ثابت اقلام ضروری دارویی (داروهای اورژانس)
- تامین دستگاه استریل گاز و لوازم پانسمان برای مرکز

3) بهداشتی:
- ارتقاء بهداشت جانبازان، کارکنان و مرکز از طریق آموزش و نظارت بر بهداشت فردی و محیطی آسایشگاه
- تامین اقلام ضروری کرونایی برای پرسنل و دیگر نیروهای مرکز
- رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا ویژه مراکز درمانی
- تامین اقلام بهداشتی برای اتاق پرستاری و کادر درمانی و فیزیوتراپ مرکز
- نظارت عالی بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظافتی ویژه‌ی محوطه و نیروی انسانی مرکز
- غربالگری منظم کرونایی نیروهای انسانی مرکز در دوره‌ی کرونا

4) غذایی:
- بهبود کیفیت اقلام غذایی آشپزخانه
- ارتقاء کیفیت خرید و نگه‌داری اقلام غذایی
- افزایش نظافت محیط آشپزخانه و کارکنان
- بهبود کیفیت پخت غذا

5) محوطه و کارکنان:
- افزایش انضباط اداری نیروی انسانی مرکز
- اجرای دستورالعمل های کرونایی در محوطه
- زیباسازی و بهبود فضای سبز
- ترمیم آسفالت محوطه
- تعمیر و ترمیم چراغ‌های روشنایی محوطه
- ارتقا نظافت محوطه
- نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های ارتقاء وضعیت محوطه و کارکنان

6) امور فرهنگی:
- بررسی و کارشناسی ارتقاء فضای فرهنگی مرکز
- فراهم آوردن امکان جذب روحانی مستقر در مرکز
- تامین اتاق و تجهیزات فرهنگی برای مرکز
- پشتیبانی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مرکز

7) حقوقی:
- ارتقاء وضعیت حقوقی و رفاهی پرسنل، کادر درمانی و دیگر کارکنان مرکز
- تامین عدالت اجتماعی در قراردادها و پرداخت‌ها برای پرسنل،کادر درمانی و دیگر کارکنان مرکز

اینستاگرام
کل این درخواست‌ها برای این چند نفر فقط !!!
با سلام و احترام خدمت م الف
یک نفر یا هزار نفر، نیاز آن و آنها یکی است و در تعداد ضرب می‌شود.
مثل اینکه بگوید روستایی با 10 خانوار، آب، برق، تلفن، راه، درمان، تحصیل و ... می‌خواهد و کل این درخواست‌ها برای این چند نفر فقط !!!
این چند نفر از همه چیز خود گذشته و برایاعتلای کشورشان، جانفشانی گردند.
اگر این چند نفرها نبودند، معلوم نبود چند عهدنامه مانند ترکمنچای و گلستان داشتیم.
باز هم به نظرتان این حداقل خواسته‌ها، زیاده خواهی است!!!
با سلام و احترام مجدد خدمت م الف
قطاری تنها برای یک مسافر
داستان این قطار مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی، توجه همه را به خود جلب کرده است. ایستگاه قطاری که فقط با یک هدف به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ رساندن یک دختر دبیرستانی به مدرسه. در واقع تنها راه رسیدن به مدرسه برای این دانش‌آموز استفاده از این قطار است.
به گزارش تلگراف، سه سال است که یک قطار در ایستگاه Kami-Shirataki در شمالی‌ترین نقطه‌ی ژاپن توقف می‌کند. دقیقا در ساعت ۷:۰۴ صبح، این قطار یک مسافر را سوار کرده و به مدرسه می‌رساند و در ساعت ۵:۰۸ بعد‌از‌ظهر او را به خانه باز می‌گرداند.
سه سال پیش، اپراتور شرکت خط آهن Hokkaido تصمیم گرفت که این ایستگاه را تعطیل کند، تا اینکه متوجه شد یک نفر به طور مرتب از این قطار برای رفتن به مدرسه استفاده می‌کند. این ایستگاه به زودی در تاریخ ۲۶ مارس یعنی زمانی که این دانش‌آموز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شود، به کار خود پایان خواهد داد.

باز هم به نظرتان،
کل این درخواست‌ها برای این چند نفر فقط !!!
زیاده خواهی است!!!
با سلام و احترام مجدد خدمت م الف قطاری تنها برای یک مسافر داستان این قطار مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی، توجه همه را به خود جلب کرده است. ایستگاه قطاری که فقط با یک هدف به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ رساندن یک دختر دبیرستانی به مدرسه. در واقع تنها راه رسیدن به مدرسه برای این دانش‌آموز استفاده از این قطار است. به گزارش تلگراف، سه سال است که یک قطار در ایستگاه Kami-Shirataki در شمالی‌ترین نقطه‌ی ژاپن توقف می‌کند. دقیقا در ساعت ۷:۰۴ صبح، این قطار یک مسافر را سوار کرده و به مدرسه می‌رساند و در ساعت ۵:۰۸ بعد‌از‌ظهر او را به خانه باز می‌گرداند. سه سال پیش، اپراتور شرکت خط آهن Hokkaido تصمیم گرفت که این ایستگاه را تعطیل کند، تا اینکه متوجه شد یک نفر به طور مرتب از این قطار برای رفتن به مدرسه استفاده می‌کند. این ایستگاه به زودی در تاریخ ۲۶ مارس یعنی زمانی که این دانش‌آموز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شود، به کار خود پایان خواهد داد. باز هم به نظرتان، کل این درخواست‌ها برای این چند نفر فقط !!! زیاده خواهی است!!!
با سلام و احترام خدمت م الف یک نفر یا هزار نفر، نیاز آن و آنها یکی است و در تعداد ضرب می‌شود. مثل اینکه بگوید روستایی با 10 خانوار، آب، برق، تلفن، راه، درمان، تحصیل و ... می‌خواهد و کل این درخواست‌ها برای این چند نفر فقط !!! این چند نفر از همه چیز خود گذشته و برایاعتلای کشورشان، جانفشانی گردند. اگر این چند نفرها نبودند، معلوم نبود چند عهدنامه مانند ترکمنچای و گلستان داشتیم. باز هم به نظرتان این حداقل خواسته‌ها، زیاده خواهی است!!!
سلام وعرض ارادت به تمامی جانبازان علی الخصوص جانبازان نخاعی که اینجانب افتخار همزیستی وهمقطاری را با خیلی از عزیزان داشته ودارم و با تمام وجود از باب زخم بستر و ... درک و لمس کرده و در گیر آن هستم ، لذا از انصاف وعدالت بدور است که اینهمه امکانات آسایشگاه برای چند نفر باشه( جدای از جانبازان نخاعی گردنی) چنانچه مشکلات و نیاز جانبازان نخاعی همقطار و همنوع در منزل کمتر از جانبازان در آسایشگاه نیست ( با گذشت سه سال و اندی از ویلچر و مدت نه ماه از وسایل مصرفی و بهداشتی خبری نیست و ...) بماند که در این اوضاع کرونایی مشکلات برای خانواده چند برابر شده و کسی بفکر شان نیست .
بوق بزرگ فاش فقط متعلق به تهران است و بس. کاش این مصوبات و خواسته ها از طرف کل آسایشگاه ها برای همه جانبازان کشور بود .فاش نیوز اختصاص به تهران دارد و بس. تبریز و مشهد،مازندران .. هم خواسته هایی دارند اما چون جنابان فاش نویس منافعشان اقتضا میکند تهران را گزارش کنند .اینچنین در بوق میدمند
با سلام و عرض ارادت مجدد خدمت هم قطار ، اگر کمی با دید انصاف نگاه کنیم در می یابیم که آسایشگاهی که زمانی بیش از ۷۰ جانباز در کنار هم و با صمیمیت تمام باهم مشکلاتشان رو درمان می کردند چی شده که الان فقط برای چند نفر انگشت شمار گویا خود را صاحب آسایشگاه فرض می کنند و دیگران را هیچ و طلبکار ، آن وقت خواهی گفت که اینهمه درخواست فقط برای این چند نفر .
با سلام و احترام مجدد خدمت م الف
صرفا جنابعالی/سرکارعالی را به پاسخ‌های بالا ارجاع می‌دهم و بس
بازم سلام بازم ارادت خدمت همقطار
منم حضرتعالی را به این نکته جلب می کنم که کلی امکانات ودر خواست برای چند نفر خاص از نوع جانبازنخاعی با اهداف ایثار و ‌دیگران رو بر خود مقدم و ترجیح دادن مغایرت دارد ولی دیگران که ادعایی از ایثار و دین و ... ندارن (ژاپن) امکانات کشورشان رو بطور ویژه و خاص و خود خواهانه برای افراد خاص قرار ندادند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi