شناسه خبر : 79083
پنجشنبه 06 آذر 1399 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز۷۰% مشهدی

"مجید شریفی منش"، جانباز ۷۰% اهل خراسان رضوی، دیروز چهارشنبه در بیمارستان قائم به شهدا پیوست.

فاش‌نیوز - جانباز "مجید شریفی منش" پس از تحمل سال‌ها عوارض جراحت‌های به یادگار مانده از هشت سال دفاع مقدس دیروز چهارشنبه در مشهد به یاران شهیدش پیوست.

 این جانباز ۷۰ درصد مشهدی پس از ۳۷ سال تحمل درد و رنج و مجروحیت ناشی از جنگ تحمیلی در بیمارستان قائم (عج) مشهد به مقام رفیع شهادت نائل شد.  

پیکر این اسوه صبر و مقاومت امروز با ادای احترام مسوولان و بدون حضور مردم در قطعه گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شد.
شهید شریفی منش متولد سال ۱۳۴۵، پنجم اسفند ماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی بدر از ناحیه چشم، گوش و اعصاب و روان مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز سرافراز را تبریک و تسلیت گفت.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است. شمار جانبازان زیر ۲۵ درصد در این استان نیز ۲۹ هزار نفر می باشد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi