شناسه خبر : 79130
جمعه 07 آذر 1399 , 19:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت‌ دفاع ترور و شهید شد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بیانیه‌ای صادر کرد....

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه وزارت دفاع در پی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارت‌خانه

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بیانیه‌ای صادر کرد.

بنابر این گزارش، وزارت دفاع طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به گزارش منابع خبری، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

یک منبع آگاهضمن تایید خبر ترور محسن فخری زاده اظهار کرد: محسن فخری‌زاده صبح امروز در آب سرد ترور شده و به شهادت رسیده است.

این منبع آگاه تاکید کرد: شهید محسن فخری زاده مسئول نهاد سپند (فناوری‌های نوین دفاعی) بوده است.

گفتنی است، برخی منابع خبری اعلام کردند ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد. به گفته این منابع متاسفانه تلاش‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کرده بودند که دانشمند به شهادت رسیده محسن فخری زاده است که یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

اینستاگرام
بکشیدملت ما را...
ملت ما بیدارترمیشود***
(امام خمینی ره)

...
اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص محسن فخری زاده عزیز را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
...
یک موشک به تاسیسات اتمی اسرائیل بزنیم .
آمریکا هم تسلیم میشود .
...
وزیر اطلاعات باید پاسخگو باشد.این از ضعف مدیریت اطلاعاتی کشور است که در مدتی بسیار کوتاه شاهد هجوم عوامل بیگانه به سردارسلیمانی،فخری زاده،تاسیسات اتمی و...هستیم.مدیریت ناتوان اطلاعات کشور باید پاسخگو باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi