شناسه خبر : 79147
شنبه 08 آذر 1399 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بچه های اعصاب و روان ها بیکارند!

یحیی - با افتخار اینجانب یحیی فرزادپور جانباز 5 درصد شیمیایی ریوی و مدت 130 ماه در 8 سال جنگ و در مناطق جنگی کردستان و شمال غرب در کارنامه خودم دارم برابر مدرک.

از سن 19سالگی رفتم داخل سنگرهای دفاع از انقلاب و ایران عزیز. تا سن 37سالگی برگشتم. داخل پادگان سنندج مثل بقیه رزمندگان ارتش اسلامی. من 4 فرزند دارم دو پسر و دو دختر همگی بیکار از دیپلم تا کارشناسی ارشد. تا الان هم هیچگونه امتیازی نه بنیاد و نه هیچ سازمانی یک ریال به من و خانواده ندادند و در این کشور بزرگ و ثروتمند به خدا نه ماشین و نه یک متر زمین و خانه از خودم ندارم.

من دو بار مجروح شدم در جزیره مجنون و ایستگاه حسینیه و یک 5درصد جانبازی از بنیاد کرمانشاه دارم. رفتم برای نام نویسی خانه. 5 هزار واحد در حال ساخت دارند. بنیاد جواب داد جانبازان زیر 25 درصد خانه شامل نمی شود. فقط وام خرید به حضرت عباس یک حقوق بازنشستگی ارتش آن هم زیر خط فقر هستش و دو جوان بیکار. می شود پس اندازی داشت؟ من حتی اولین جانباز 5درصدی هستم در کرمانشاه درخواست وام خرید کردم اما این مقدار پول فقط برای رهن خانه جوابگو هستش. من ایثارگر تمام جوانیم وعمرم و زندگیم را با افتخار تقدیم به این ملت کردم. نباید یک خانه برای فرزندان خود داشته باشم؟ آن فرزندان من باید تا هفت پشت خود مستاجر باشند این عدالت اسلامی است؟

من ایثارگر از نمایندگان عزیز و دولتمردان بزرگ خواهش می کنم حق و حقوق ما ایثارگران بعد از 40سالگی انقلاب زنده کنند. داریم زیر بار فشار زندگی و تورم له می شویم. از طرفی یک تعدادی دارند اموال این مردم مظلوم را می خورند بدون هیچ گونه ترسی از این دنیا و آخرت و یک شب هم بازداشت نمی شوند. خود را مالک این مردم و کشور می دانند.

ما جوانان اول انقلاب با ظلم وبی عدالتی شاه جنگیدیم برای این روز چقدر شهید و جانباز و بی خانمان دادیم برای عدالت اما چیزی دیگر در این کشور هر روز سر در میاورند فرزندان از ما بهتران. خواهشمندم در این مورد اقدام کنند. نمایندگان من و این ملت بزرگ تا ایثارگران به حقشان در حدتوان برسند.

با سپاس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi