شناسه خبر : 79160
یکشنبه 09 آذر 1399 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه‌ی جمعیت جانبازان به مناسبت ترور ناجوانمردانه‌ی شهید فخری‌زاده

شهادت ملت ما را تکثیر می‌کند

شهادت ملت ایران را تکثیر می کند. اراده‌اش را برای مبارزه با باطلیان جزم‌تر می‌نماید. ترور بهترین فرزندان این ملت از سوی سیه‌دل‌ترین حیوانات انسان‌نما یعنی بلندی منطق این ملت متمدن و پرسابقه...

فاش نیوز -  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شهادت شهید فخری‌زاده به خانواده‌ی مکرمش، ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد که به حول و قوه الهی انتقام سختی در انتظار دشمنان و مزدوران رذل آنان خواهد بود.

ما هاله‌ی نوریم جهان پیماییم
مــا قـافلـه سالار ره فـرداییـم
هـر روز ز ما سبو سبو بردارند
تـا زود بخشکیم ولی دریـاییم

شهادت ملت ایران را تکثیر می‌کند. اراده‌اش را برای مبارزه با باطلیان جزم‌تر می‌نماید. ترور بهترین فرزندان این ملت از سوی سیه‌دل‌ترین حیوانات انسان‌نما یعنی بلندی منطق این ملت متمدن و پرسابقه.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شهادت شهید فخری‌زاده را به خانواده مکرمش، ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گوید و به آنان‌که با خبر انتخاب رئیس‌جمهور دموکرات در مهد شیطان بزرگ قند در دلشان آب شد، ناصحانه متذکر می‌شود، اگر واقعاً خود را به خواب نزده اید و راه تغافل را پیشه نکرده‌اید و قصد خیانت ندارید، به روی کار آمدن عمروعاص‌صفتان زمانه با تمسک به اوهام خویش را  فرصت نخوانید و بی‌آنکه توصیه‌های مشفقانه و حکیمانه‌ی ولی امت را نصب‌العین قرار دهید، دوباره با اشتیاق آهنگ افتادن در دام دشمن، با نام ‌زیبای مذاکره و برجام دیگری را نکنید.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن بزرگداشت این شهادت عظیم، یک بار دیگر اعلام می‌کند بر عهد خویش در استمرار راه شهیدان صادق امت و تبعیت از سیره‌ی امامین انقلاب، دوشادوش اقشار مومن ایران‌زمین ثابت و استوار خواهد ماند. شک نداریم خون شهیدان عالم و عامل چون فخری‌زاده بن‌مایه‌ی تقویت اراده و پیمایش پرسرعت‌تر مسیر خواهد شد و به حول و قوه الهی انتقام سختی در انتظار دشمنان و مزدوران رذل آنان خواهد بود.

همه عالمیان خوب بدانند ملت ایران نه از کشته شدن می‌ترسد و نه راه درستش را رها خواهد کرد. هدف قرار دادن عالمان و دانشمندان این امت بهترین دلیل است که ملت بزرگ ایران نماینده‌ی سپاه نور در برابر جنود ابلیسی ظلمت و جهالت مدرن است و این مبارزه تا تحقق قطعی وعده‌ی الهی بر اعلای کلمه‌ی حق در برابر باطل ادامه خواهد یافت.

والسلام‌علیکم و رحمةالله

اینستاگرام

...
کد خبر: ۵۸۷۱۱۷تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹ . سایت انتخاب

کیهان: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم / این حمله باید با تلفات سنگین انسانی همراه باشد.
...
من کلاً مخالفم : زیرا توان مقابله نداریم .
ولی قبلاً هم گفتم باید تاسیسات اتمی اسرائیل را منفجر کنیم .
که مجبور شوند اسرائیل را تخلیه کنند ؟!
و تسلیم میشوند .
( تششعات اتمی تا صدها کیلومتر غیر قابل سکونت می سازد )
...
خونخوار
دولت اسرائیل منفور با مردمش فرق دارن.
به به نظرات کارشناسی جنگ طلبی.
شهادت در این مملکت تنها چیزز رو که تکثیر کردقدرت طلبی ،میز پرستی،حب دنیا،فقر برای خانواده ایثارگران و شهدا و جانبازان .
مال و منال و زندگی لاکچری برای مسئولان،تکثیر آغا زاده ها و رانت خواران و بوجود آمدن طبقه جوید ثروت اندوزان.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi