شناسه خبر : 79166
یکشنبه 09 آذر 1399 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت جلوخسارات محض ترور دانشمندان رابگیرد

خون به ناحق ریخته شده شهید فخری زاده زوال مستکبران صهیونیسم را سرعت می‌بخشد

در بیانیه کانون همبستگی فرزندان شاهد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای آمده است: خون به ناحق ریخته شده شهید فخری زاده، زوال مستکبران صهیونیسم را سرعت خواهد بخشید.

 هفتم آذرماه 1399 ، محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به‌دست عوامل تروریست در آبسرد تهران ترور شد و به شهادت رسید.کانون همبستگی فرزندان شاهد در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای، محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آن‌ها در انتظارند و راهشان را تبدیل نکردند.

دست پلید تروریسم دولتی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، اینبار مدیری دانشمند، مومن و خدمتگزار را از ما گرفت. اینک که با غم و اندوه فراوان در فراق دانشمند "دکتر شهید محسن‌ فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشسته‌ایم، رجای واثق دارم که خون به ناحق ریخته شده این شهید عزیز، زوال مستکبران صهیونیسم را سرعت خواهد بخشید.

فرزندان شهدای ایران اسلامی، شهادت این دانشمند گرانقدر را خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض مینماید. امیدواریم دولت مستقر با انجام اقدام متناسب، جلوی خسارت‌های محض اینچنینی را گرفته و با حمایت از سربازان اسلام، جسارت‌ دشمن جنایتکار را مبدل به درس‌عبرت نماید.

کانون هبستگی فرزندان شاهد کشور

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi