شناسه خبر : 79169
یکشنبه 09 آذر 1399 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام دختر شهید تهرانی مقدم به خانواده شهید فخری زاده

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پیام دختر شهید تهرانی مقدم به خانواده شهید فخری زاده: عروج شهدا مسیر آنها را با برکت‌تر می‌کند

زینب تهرانی مقدم طی یادداشتی کوتاه ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید فخری زاده، این نوع شهادت را باعث نزدیکی با خداوند عنوان کرد.

 زینب تهرانی مقدم فرزند شهید تهرانی مقدم پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران، طی یادداشتی با عنوان «خودش را کشتید، خونش را چه می‌کنید؟» که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌است، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید فخری زاده می‌نویسد:

رهبر عزیزمان در پیامشان در شهادت پدرم فرمودند: تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه‌ی برکت و عروج برتر است.

امروز شاگردان پدرم به همه‌ی دنیا حقیقت این جمله را نشان دادند... همان‌طور که 9 سال پیش با رفتن پدرم صنعت موشکی نه تنها متوقف نشد، بلکه هر روز رویش و بالندگی دارد، با عروج شهدا راه پربرکت‌تر خواهد شد.
و چه در زمین گمنام و در آسمان عزیزند کسانی که خالصانه و بی‌ادعا برای عزت اسلام، شبانه‌روز در جهادند و چه ذلیل و حقیرند دشمنان قسم خورده‌ی اسلام....
ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان، و دعا برای‌شان خواستم به آنان بگویم هرچند داغ بزرگی را تجربه می‌کنید اما بدانید آنچه که من فهمیدم این بود که این ایام در زندگی‌تان نزدیک‌ترین زمان به خداوند را تجربه خواهید کرد.

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر روز جمعه 7 آذرماه در جریان یک عملیات تروریستی در شهر آبسرد دماوند به شهادت رسید. ایشان از جمله مهم‌ترین دانشمندان و مدیران کشور در عرصه هسته‌ای و دفاعی بود که نقش زیادی در بسیاری از برنامه‌های علمی و دفاعی داشت.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi