شناسه خبر : 79171
یکشنبه 09 آذر 1399 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده دوشنبه برگزار می‌شود

امیر سرتیپ دوم عبدی جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده را اعلام کرد.

 

تشریح جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زادهامیر سرتیپ دوم داود عبدی معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص مراسم تشییع و تدفین شهید برجسته و ممتاز عرصه دفاعی دکتر محسن فخری زاده، اظهار داشت: به اطلاع ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی می رسانیم بر اساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز برای طواف در مضجع نورانی و مرقد شریف رضوی به مشهد مقدس منتقل خواهد شد و پس از آن به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اعزام و طواف داده می شود.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی ادامه داد: پیکر پاک این شهید مخلص و بی ادعای صنعت دفاعی سپس برای آخرین دیدار با امام و مقتدای خود به حرم حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برده خواهد شد.

معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم وداع با پیکر پاک این شهید ترور توسط کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاران ایشان برگزار می شود.

وی با تقدیر از احساسات پاک و پرشور مردم قدرشناس و غیور ایران اسلامی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و به منظور لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا ، مراسم تدفین و تشییع شهید دکتر فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم عبدی تأکید کرد: بی شک دست قدرت الهی و اراده پولادین فرزندان ملت بزرگ ایران در زمان مناسب گریبان جنایتکاران این اقدام خباثت آمیز تروریستی را خواهد گرفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi