شناسه خبر : 79174
یکشنبه 09 آذر 1399 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده شهدای هسته‌ای دوباره داغدار شدند

همسر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان در واکنش به شهادت محسن فخری‌زاده گفت: خانواده شهدای هسته‌ای بار دیگر داغدار شدند.

 

همسر شهید علیمحمدی: خانواده شهدای هسته‌ای دوباره داغدار شدند«منصوره کرمی» همسر دانشمند هسته‌ای، شهید «مسعود علی‌محمدی» در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت مسحن فخری‌زاده از دانشمتدان هسته‌ای کشور اظهار داشت: حقیقت آن است که دوباره خاطره تلخ سال ۸۸ تکرار شد. شنیدن این خبر برای ما خیلی سخت بود.

وی افزود: واقعا نگران همسر این شهید هستم چرا که او به آرزوی خود یعنی شهادت رسید. آنطور که شنیدم در کنار همسرشان به شهادت رسیدند. به بیمارستان رسیدند، اما هرچه احیا کردند برنگشتند.

همسر شهید تصریح کرد: از زمانی که خبر را شنیدیم همه ما خانواده شهدای هسته‌ای شوکه شدیم. خانواده شهدای هسته‌ای دوباره داغدار شد. او یار و یاور شهدای هسته‌ای بود و حالا به جمع آنان پیوست.

وی به هم‌زمانی ترور شهید فخری‌زاده با شهادت شهید شهریاری اشاره کرد و گفت: شهید شهریاری همیشه از مهمانانش خوب پذیرایی می‌کرد و امشب هم از شهید فخری‌زاده پذیرایی می‌کند.

کرمی بیان کرد: مطمئن هستم این شهدا مراقب کشور ما هستند، هرچه ضربه بخوریم، هرچقدر عزیزان و بزرگانمان را از دست بدهیم، به راحتی نمی‌توانند به این کشور ضربه بزنند، ما باز هم [راهمان را] ادامه می‌دهیم و جلوی این مستکبرین می‌ایستیم. هرچقدر کشته شویم جلوی اسرائیل ظالم می‌ایستیم، ما از کشته شدن نمی‌ترسیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. آن‌ها ما را بکشند، ملت ما قدرتمندتر می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi